Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به‌روزرسانی جدید پابجی یک قابلیت از Apex Legends را به بازی اضافه می‌کند

0

برای نخستین بار از زمان انتشار پابجی روی کنسول‌ها، این نسخه به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند که در دسترس بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار ندارد. در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه‌ی کنسولی قابلیت اضافه شدن خودکار تجهیزات به وسایل مختلف شما در دسترس قرار می‌گیرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده در ویدئوی شرکت پابجی، تیم سازنده قصد دارد تا با این ویژگی سرعت بازی را افزایش داده تا در نتیجه به بازی‌بازان نسخه‌ی کنسولی فرصت بیشتری برای تمرکز روی بخش‌های استراتژیک و واقع‌گرایانه پابجی دهد.

پیش از این شاهد حضور این قابلیت در بازی Apex Legends بودیم. اضافه شدن خودکار تجهیزات به وسایل شما را قادر می‌سازد تا به محض یافتن تجهیزات آن‌ها به طور خودکار به اسلحه‌ها و یا زره شما اضافه شوند. در نتیجه دیگری نیازی نیست به صورت دستی آن‌ها را اضافه کنید. همین موضوع سبب افزایش سرعت گیم‌پلی و تمرکز بازی‌بازان روی دیگر بخش‌ها می‌شود. البته اگر هنوز هم به دنبال یک تجربه واقع‌گرایانه هستید، می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید.

علاوه بر این قابلیت، در به‌‎روزرسانی جدید نسخه‌ی کنسولی پابجی شاهد بهبود عملکرد کلی بازی، رفع برخی از باگ‌ها و متعادل‌سازی سیستم لوت هستیم.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و همچنین تلفن‌های هوشمند در دسترس است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.