Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال تلویزیونی Doom توسط جیمز فرانکو و برادرش ساخته می‌شود

0

کمپانی تلویزیونی آمریکایی USA Network سفارش یک قسمت آزمایشی از سریال تلویزیونی Doom را با نام Masters of Doom داده و این قسمت به تهیه‌کنندگی جیمز فرانکو و برادرش ساخته می‌شود.

“Masters of Doom” نام یک کتاب غیرتخیلی است که در سال 2003 توسط نویسنده‌ی مجله‌ی رولینگ‌استون «دیوید کوشنر» نوشته شد. این کتاب درباره‌ی دو بنیان‌گذار استودیوی id Software یعنی «جان کارمک» و «جان رومرو» است که بهترین دوست هم بوده‌اند اما پس از ساخت یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تیراندازی اول شخص تمام تاریخ، به رقبای جدی تبدیل می‌شوند.

به گزارش ددلاین، Masters of Doom که فیلم‌نامه‌ی آن را «تام بیزل» (نویسنده‌ی بازی‌هایی از جمله Gears of War: Judgement و Batman: Arkham Origins) می‌نویسد، یک مجموعه‌ی آنتالوژی است.

«رامونا فیلمز» استودیوی فیلم‌سازی «دیو» و «جیمز» فرانکو است که تهیه‌کنندگی این سریال را در کنار «گروه گاتهام» (سازنده فیلم‌های Abduction و The Maze Runner) و «یونیورسال کانتنت پروداکشنز» (سازنده سریال‌های مستر روبات و آمبرلا آکادمی) برعهده دارد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در این باره از این سریال و تاریخ شروع احتمالی ساخت آن در دسترس نیست. همچنین هنوز صحبتی درباره‌ی بازیگران آن نشده است.

مجموعه‌ی دووم مدت‌ها است که به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود و همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. آن‌چنان که در سال 2016 یک بازی جدید از این مجموعه منتشر شد که مورد استقبال منتقدان و بازی‌کنندگان قرار گرفت.

«جان رومرو» نیز به تازگی یک مرحله‌ی جدید برای دووم کلاسیک منتشر کرده است. توصیه می‌شود این بازی را اصلا از دست ندهید.

قسمت بعدی این مجموعه بازی کلاسیک و استثنایی با نام Doom Eternal در ماه نوامبر سال جاری میلادی برای خانواده‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، در کنار کنسول نینتندو سوییچ و سرویس استریم گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

در سال 2005 یک فیلم سینمایی با عنوان Doom با اقتباس از این مجموعه بازی با نقش‌آفرینی «دواین جانسون» و «رزموند پایک» اکران شد که البته فیلمی به یادماندنی و دوست‌داشتنی قلمداد نمی‌شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.