Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌کنندگان غیرقانونی نسخه آزمایشی پی‌سی Halo: Reach مجازات می‌شوند

0

اولین نسخه آزمایشی بازی Halo: Reach برای نسخه پی سی این هفته آغاز شد و طولی نکشید که مردم آن کاری را که همیشه انجام می‌دهند، انجام دهند. تایلر دیویس از استودیو 343 Industries در توئیتی اعلام کرد که اولین آزمایش بتا بازی درست بعد از انتشار به صورت غیرقانونی منتشر شده است.

تمام کسانی که این نسخه غیرقانونی را دانلود و یا بازی کنند اکانت‌هایشان بن خواهد شد و از تست‌های آزمایشی آینده نیز کنار گذاشته خواهند شد. به گفته دیویس اینگونه بی قانونی‌ها برای آن‌ها تعجب آور نیست.

ما می‌دانستیم این اتفاق به احتمال زیاد خواهد افتاد. ما در سمت خودمان آماده برخورد با این مسئله هستیم این یک یادآوری و البته یک هشدار برای کسانی است که سعی در دور زدن قوانین دارند که کار آنها عواقب خواهد داشت.

اولین نسخه آزمایشی این بازی در تاریخ 28 ژوئن آغاز شد و برنامه ریزی شده تا تاریخ 1 جولای به اتمام برسد. جنجال دیگری که این بازی را آزار می‌دهد این است که بازیکنان معتقدند سازندگان استریمر‌ها و تولید کنندگان محتوای ویدیویی را به بازیکنان معمولی ترجیح داده و نسخه آزمایشی را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند. دیویس تایلر در پاسخ به این اتهام در توئیتی اعلام کرد که از هر 6 نفر انتخاب شده 5 نفر آن‌ها تولید کننده محتوا نیستند و با توجه سخت افزار پی سی انتخاب شده‌اند و در طول زمان به تعداد افرادی که می‌توانند بازی را تجربه کنند افزوده خواهد شد.

بازی Halo: Reach از طریق کالکشن Master Chief به پی سی خواهد آمد و از طریق سرویس‌ استیم و سیستم عامل ویندوز در دسترس خواهد بود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.