Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سی‌دی‌پراجکت ۳ بازی سایبرپانک دیگر در دست ساخت دارد – بخش آنلاین برای ۲۰۷۷

0

اگر برای بازی سایبرپانک تا حدی هیجان زده هستید که فشار خونتان بالا رفته است باید بگویم خود را برای حمله قلبی آماده کنید چرا که استودیو سی‌‌پراجکت سه بازی که در دنیای سایبرپانک روایت می‌شود را همزمان در دست ساخت دارد.

بر اساس گزارش یک نشریه لهستانی، این استودیو سه پروژه که در دنیای سایبرپانک روایت می‌شود در دست ساخت دارد. ادام کچینسکی مدیرعامل این استودیو می‌گوید ما در حال کار بر روی سه بازی سایبرپانک هستیم، بازی اصلی و دوتای دیگر.

در این گزارش نایب رییس این استودیو پیوترا نیلوبوویچ می‌گوید پروژه بزرگ بعدی ما نیز در دنیای سایبرپانک روایت خواهد شد و ما در مراحل ساخت آن هستیم و این یک پروژه بزرگ و خلاقانه برای ما محسوب می‌شود.

همچنین تایید شده که آن‌ها در حال کار بر روی بخش مولتی‌پلیر سایبر‌پانک هستند و به گفته کچینسکی یک تیم چهل نفره رو آن کار می‌کند اما هنوز مشخص نیست که این حالت در زمان انتشار بازی آماده باشد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.