Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: احتمال انتشار نسخه پی‌سی Red Dead Redemption 2 بیشتر شد

0

بار دیگر شایعات انتشار نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 قوت گرفته است. به نظر می‌رسد نسخه پی‌سی این بازی در کلاب اجتماعی راک‌استار شناخته می‌شود. این مسئله همچنان تایید رسمی نشده است اما کاربری در توئیترش نشانه‌ای در سورس‌کد وبسایت پیدا کرده است.

RDR2_PC_Accomplishments:’Accomplishments

این جمله در کد‌ها دیده می‌شود که به نظر می‌رسد اشاره به اچیومنت‌های بازی در نسخه پی‌سی دارد. در همین خط به تروفی‌ها پلی استیشن 4 و اچیومنت‌های ایکس باکس نیز اشاره شده است. تنها نقطه دیگری که درباره پی‌سی در کد‌ها به چشم می‌خورد مربوط به GTA Online است. این موضوع به سختی انتشار این عنوان بر روی پلتفرم پی‌سی را تایید می‌کند و راک استار احتمالا این کار را برای اینکه از پشتیبانی کلاب اجتماعیش در صورت انتشار برای پی‌سی مطمئن شود انجام داده است.
شایعات انتشار نسخه پی‌سی مدت‌ها قبل انتشار نسخه‌ کنسول‌ها نیز مطرح شده بود و اگر برنامه‌ریزی‌های راک‌استار را یکسان در نظر بگیریم نسبت به جی‌تی‌ای 5 که 18 ماه بعد از انتشار بر روی کنسول‌ها به پلتفرم پی‌سی آمد باید منتظر نسخه پی‌سی این بازی نیز در سال آینده باشیم اما همچنان هیچ چیز قطعی نیست.

 

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.