Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ری‌سپاون جزئیات حالت رتبه‌بندی Apex Legends را اعلام کرد

0

استودیو ری‌سپاون با انتشار پستی جزئیات حالت رتبه‌بندی Apex Legends را اعلام کرد. فصل دوم این بازی منتشر شده و بازیکنان با حالت رتبه‌بندی جدیدی مواجه هستند.

این حالت شش لیگ مختلف خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند در آن پیشرفت و به لیگ‌های بالاتر بروند. هر رتبه چهار بخش دارد و همه بازیکنان از برنز 4 آغاز می‌کنند که پایین‌ترین رتبه و بخش بازی است. از آنجا بازیکنان باید با گرفتن امتیاز رتبه خود را افزایش دهند. این رتبه‌ها به ترتیب برنز، سیلور، گلد، پلانتینیوم، دایموند و در آخر Apex Predator است که شامل بخش نمی‌شود.

هر مسابقه بازیکنان به ازای هر کشتن 1 امتیاز دریافت می‌کنند که تا 5 امتیاز مجاز است. اگر بازیکنان در ده‌ تای اول بازی را تمام کنند 2 امتیاز، در پتج تای اول 4 امتیاز، در سه نفر اول 7 امتیاز دریافت می کنند و در آخر در صورت پیروز شدن 12 امتیاز دریافت خواهند کرد. به طور کل هر بازیکن می‌تواند تا 17 امتیازی در هر بازی دریافت کند البته برای ورود به لیگ‌های بالاتر شما باید امتیاز برای ورود هزینه کنید.

ورودی‌های هر لیگ به صورت زیر است:

  • لیگ برنز: مجانی
  • لیگ سیلور: یک امتیاز
  • لیگ گلد: دو امتیاز
  • لیگ پلانتینیوم: سه امتیاز
  • لیگ دایموند: چهار امتیاز
  • Apex Predator پنج امتیاز

به علت اینکه هر مسابقه هزینه دارد احتمال پایین آمدن رتبه وجود دارد اما فقط در بخش‌های هر رتبه این بدین معناست که شما می‌توانید از گلد 3 به گلد 4 بروید ولی از گلد 4 به سیلور ممکن نیست. برای افزایش رتبه خود شما نیازمند تعداد مشخصی امتیاز هستید که می‌توانید در تصویر پایین مشاهده کنید.

RankedLeaguesDivisions

حالت ربته‌بندی این بازی از سیستمی استفاده می‌کند که بازیکنان با حریفان هم سطح خود رو به رو شوند. اما خب برای تسریع روند بازی‌ها امکان این هست که بازیکنان رتبه سیلور در بازی‌های رتبه گلد حضور داشته باشند. اگر شما با دوستانتان بازی می‌کنید بازی فردی که در تیم شما بالاترین رتبه را دارد انتخاب کرده و بازی در سطح او آغاز می‌شود.

ری‌سپاون همچنین از وجود پاداش‌هایی در این حالت بازی خبر داد. تنها پاداش‌هایی که تا کنون تایید شده نشان‌هایی است که می‌توانید در پروفایل بازی خود استفاده کنید اما از دیگر پاداش‌ها و احتمال بودن آن‌ها فعلا صحبتی نشده است.

حالت رتبه‌بندی Apex Legends از آغاز فصل دوم این بازی شروع می‌شود و تا پایان آن ادامه خواهد داشت که ماه سپتامبر خواهد بود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.