Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی رمدی حقوق انتشار الن ویک را در اختیار گرفت

0

استودیوی رمدی که در حال ساخت بازی Control است، در بیانیه‌ای که برای سهام‌دارانش منتشر کرد اعلام کرده است که حقوق انتشار الن ویک (Alan Wake) بازی محبوب و فوق‌العاده‌اش را به دست آورده است.

این خبر ممکن است به منزله‌ی انتشار این بازی یا ریمیک و ریمستر آن برای هر پلتفرم دیگری باشد، اما این موضوع هیچ کجا اعلام نشده است.

اولین بازی از مجموعه‌ی الن ویک، در سال 2010 به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس 360 مایکروسافت عرضه شد.

این بازی که داستانی فراطبیعی و ترسناک را با یک نویسنده به نام الن ویک دنبال می‌کرد، یاداور بازی فوق‌العاده‌ی «مکس پین» استودیوی رمدی و نویسنده‌ی مشهورش «سم لیک» بود.

بازی در شش اپیزود دنبال می‌شد و پس از عرضه نیز دو قسمت «مخصوص»‌ برای آن منتشر شدند. همچنین یک اسپین آف با نام «کابوس آمریکایی» برای این بازی در سال 2012 عرضه شد.

بازی الن ویک نیز در سال 2012 برای رایانه‌های شخصی عرضه شد.

در سال 2015 سایت پلی‌گان خبر از طرح‌های مفهومی «الن ویک 2»‌ داد، اما این پروژه مدتی بعد لغو شد. با این حال بخشی از این طرح‌ها راه خود را به مجموعه‌ی تلویزیونی الن ویک باز کردند که در حال حاضر با همکاری رمدی و کانتردیکشن فیلمز در حال ساخت است.

سریال تلویزیونی الن ویک با تهیه‌کنندگی سم لیک و مدیریت و نویسندگی «پیتر کالوی» (خالق سریال‌های Cloak and Dagger و Legion) ساخته می‌شود.

ممکن است رمدی در پی کسب حقوق انتشار الن ویک به فکر انتشار این بازی برای پلی‌استیشن هم بیفتد، اما هنوز خبری در این باره از این استودیو خارج نشده است. با این حال اقدام به انتشار یک ریمستر از بازی یا رونمایی از قسمت بعدی آن ضعیف نیست.

بازی دیگر رمدی یعنی «کوانتوم بریک» نیز در انحصار کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت و ویندوز 10 است، اما بازی کنترل چنین وضعیتی ندارد و برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.