Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با حضور کیانو ریوز احتمال ساخت فیلم اقتباسی سایبرپانک ۲۰۷۷ بیشتر شده است

0

مایک پانداسمیت، خالق Cyberpunk بر این باور است که با اضافه شدن کیانو ریوز به جمع بازیگران ساخته‌ی جدید استودیوی سی‌دی پراچکت رد، احتمال ساخته شدن فیلم اقتباسی سایبرپانک 2077 بیشتر شده است.

در جریان کنفرانس E3 2019 شرکت مایکروسافت بود که استودیوی سی دی پراجکت رد از سوپرایز بزرگ خود یعنی حضور کیانو ریوز در بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. حال بنابر گفته‌ی مایک پانداسمیت، خالق سایبرپانک، همکاری کیانو ریوز در ساخت این بازی ممکن است سبب جلب نظر هالیوود شود.

من نمی‌توانم چیز خاصی در مورد فیلم [سایبرپانک] بگویم اما با توجه به اینکه کیانو ریوز جزئی از بازی است، احتمال ساخت فیلم بیشتر می‌شود.

شاید بتوان گفت که Cyberpunk 2077 بزرگ‌ترین پروژه اقتباس شده از مجموعه‌های خلق شده توسط پانداسمیت است که در صورت موفقیت آن می‌توان انتظار ساخت فیلم اقتباسی بر اساس سایبرپانک 2077 را داشت.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه 28 فروردین ماه 1399 (16 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. انتظار می‌رود تا در نسل بعدی کنسول‌ها هم شاهد انتشار این بازی برای کنسول‌ پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت باشیم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.