Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم آنچارتد اقتباس مستقیمی از مجموعه بازی نخواهد بود

0

زمانی که در سال آینده‌ به تماشای فیلم سینمایی آنچارتد می‌نشینید، انتظار اقتباس مستقیم آن از این مجموعه بازی‌ها را نداشته باشید.

بنابر گفته‌ی کارگردان آنچارتد، این فیلم اقتباسی مستقیم از سری بازی‌های آنچارتد نخواهد بود؛ چراکه داستان فیلم در مورد شخصیت نیتن دریک پیش از تبدیل شدن او به جنجگویی ماهر و کاوشگری خبره است.

با توجه به گفته‌‌های دن تراچنبرگ، کارگردان فیلم سینمایی آنچارتد، یک اقتباس مسقیم از مجموعه بازی‌ها سبب می‌شود تا بینندگان نتوانند تجربه‌ای جدید داشته باشند و به نوعی تجربه‌ی منحصر به فرد بازی روی بازخورد آن‌ها نسبت به فیلم تاثیرگذار خواهد بود.

تراچنبرگ در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesRadar اعلام کرد:

من نسخه‌های مختلفی از این داستان را بررسی کرده‌ام اما هیچ‌گاه آن‌طور که باید به آن علاقه‌مند نبودم چراکه من واقعا نمی‌خواستم داستان بازی را دنبال کنم.

از آن‌جایی که فیلم آنچارتد روایت‌گر داستان نیتن دریک پیش از تبدیل شدن او به آن‌چه که در مجموعه بازی‌ها دیده‌ایم است، تیم سازنده تصمیم به انتخاب بازیگری جوان برای این نقش مهم گرفتند.

تام هالند که به واسطه‌ی ایفای نقش در سری مرد عنکبودتی شناخته شده است، وظیفه‌ی بازی در نقش نیتن دریک را برعهده خواهد داشت. فیلم اقتباس شده از آنچارتد در تاریخ جمعه 28 آذر ماه 1399 (18 دسامبر 2020 میلادی) اکران می‌شود. در پایان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این فیلم سینمایی به مطالعه مقاله “همه‌ی چیزهایی که درباره‌ی فیلم آنچارتد با بازی تام هالند می‌دانیم” بپردازید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.