Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شاید تارانتینو آخرین فیلم خود را ساخته باشد! – خداحافظی زودهنگام نابغه‌ی آمریکایی

0

کوئنتین تارانتینو پیش از این گفته بود که با ساختن دهمین فیلم بلند سینمایی‌اش با کارگردانی در سینما خداحافظی می‌کند، اما حالا به نظر می‌رسد او علاقه‌ی چندانی به ساخت دهمین فیلم خود ندارد و قرار است حتا زودتر از آن‌چه خودش قبلا گفته بود بازنشسته شود. بدین ترتیب «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) آخرین فیلم تارانتینو خواهد بود.

او البته گفته که همچنان به تولید آثار خلاق هنری مشغول خواهد بود، که همین موضوع با توجه به صحبت‌های قبلی این کارگردان احتمال حضور او در حوزه‌ی تئاتر را زیاد می‌کند. او در گفتگوی اخیر خود با وبسایت استرالیایی جی‌کیو گفته است:

وقتی صحبت از فیلم‌های سینمایی می‌شود من با خودم فکر می‌کنم که به آخر خط رسیده‌ام.

وی در ادامه گفته که خودش را «در حال نوشتن کتاب‌های فیلم و نوشتن نمایشنامه برای تئاتر» می‌بیند و بنابراین همچنان خلاق خواهد بود. وی در این گفتگو اضافه کرده است:

من فکر می‌کنم که هر دینی که قرار بوده به فیلم‌ها ادا کنم کرده‌ام.

او قبلا گفته بود بنا دارد 10 فیلم سینمایی بسازد، اما حالا دلیل تغییر این تصمیم را این‌چنین اعلام کرده است:

فکر می‌کنم به خوبی از من استقبال شده است، شاید به سراغ دهمی نرفتم. شاید همین حالا متوقف شدم.

اما او این گزینه را کاملا هم از روی میز برنمی‌دارد و در ادامه اضافه کرده است که «شاید حالا که جلو هستم نگه دارم. خواهیم دید.»

«برد پیت» ستاره‌ی مشهور آمریکایی که در فیلم روزی روزگاری در هالیوود برای دومین بار به صورت مستقیم با تارانتینو همکاری کرده است در این باره گفته:

من فکر نمی‌کنم که او در حال بلوف زدن باشد. فکر کنم کاملا جدی است. و من آشکارا از این تصمیم او ناراحتم، اما او خودش خوب می‌داند که کارگردان‌ها چه زمانی شروع به افت در کارشان می‌کنند.

پیت در ادامه گفته که «او اما برنامه‌های دیگری دارد و مجبور نیستیم برای مدتی طولانی با او خداحافظی کنیم».

تارانتینو فیلم Once Upon a Time in Hollywood را امسال در جشنواره کن ارائه داد که اگرچه استقبال خوبی از آن شد اما موفق به دریافت جایزه نشد. دومین فیلم بلند تارانتینو یعنی «پالپ فیکشن» در همین جشنواره توانسته بود جایزه‌ی اصلی را از آن خود کند.

روزی روزگاری در هالیوود نهمین فیلم بلند کارگردان نابغه‌ی آمریکایی است که حالا احتمالا آخرین فیلم تارانتینو هم باشد. این فیلم کمتر از یک ماه دیگر اکران خواهد شد.

منبع globalnews nme bgr

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.