Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اصلاحیه: سه بازی سایبرپانک در استودیوی سی‌دی‌پراجکت در دست ساخت نیست!

0

هفته‌ی گذشته خبری در رسانه‌های بازی منتشر شد مبنی بر این‌که استودیوی سی‌دی‌پراجکت مشغول ساخت سه بازی در دنیای سایبرپانک است. ما در گیم‌نیوز نیز این خبر را منتشر کردیم (که به دلایل فنی و مدیریتی حذف شد). با این حال، سی‌دی‌پراجکت به این خبر منتشر شده در رسانه‌های غربی واکنش نشان داد و آن را تکذیب و تصحیح کرد.

این اشتباه به خاطر ترجمه‌ی غلط پی‌سی‌گیمر از گفتگوی یک سایت لهستانی با سازندگان بازی سایبرپانک 2077 رخ داد. در حالی که در مصاحبه‌ی اصلی این‌چنین گفته شده بود:

ما در حال حاضر در کل پنج تیم در اختیار داریم که مشغول کار بر روی پروژه‌های مختلف هستند که از بین آن‌ها سه استودیو بر روی ساخت سایبرپانک 2077 متمرکز شده‌اند.

در متن قبلا منتشر شده آمده بود که سه بازی سایبرپانک 2077 در حال ساخت هستند.

این‌ها شامل سی‌دی‌پراجکت‌رد ورشو و کراکوف که مشغول ساخت بازی اصلی هستند می‌شود و استودیوی وروسلاف که در آن حدود چهل متخصص صعنت در حال تحقیق و توسعه‌ی تکنولوژی هستند.

در ادامه‌ی مشخص کردن پروژه‌های استودیوهای سی‌دی‌پراجکت تکلیف بازی Gwent نیز مشخص شد و می‌دانیم که یک «تیم مجزا در استودیوی ورشو» وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را بر عهده دارد.

این یعنی تنها تیم اسپوکوی سی‌دی‌پراجکت‌رد است که مشغول ساخت یک پروژه‌ی رونمایی نشده است. ظاهرا «پروژه‌ی معرفی نشده‌ی موبایل» در این تیم توسعه می‌یابد و این یعنی در مجموع سه بازی به طور رسمی در این مجموعه در حال ساخت است.

در هر حال، حالا می‌دانیم که سه بازی سایبرپانک در استودیوی سی‌دی‌پراجکت در حال توسعه نیست و این فقط اشتباه مترجمان بوده است. سه تیم در حال کار بر روی بازی سایبرپانک 2077 هستند که این روزها صحبت از امکان اقتباس سینمایی آن نیز می‌شود.

بازی سایبرپانک 2077 سال آینده عرضه خواهد شد. کیانو ریوز به عنوان ستاره‌ای شناخته شده در این بازی ایفای نقش کرده است و نقش مهمی هم دارد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.