Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم جوکر می‌گوید: ما در هیچ زمینه‌ای به دنبال کمیک‌ها نرفتیم

0

فیلم مستقل جوکر با بازی «خواکین فینیکس» یکی از مورد انتظارترین آثاری است که با اقتباس از کمیک‌ها ساخته می‌شود. با این که شخصیت جوکر اساسا از کامیک‌ها اقتباس شده است، کارگردان فیلم جوکر گفته که تقریبا هیچ چیزی را از کتاب‌های کمیک برداشت نکرده است!

«تاد فلیپس» کارگردان فیلم جوکر در گفتگویی با امپایر به این موضوع اشاره کرده و اظهار داشته است که آن‌ها در خلق داستان فیلم جوکر دنباله‌روی هیچ چیز از کتاب‌های کمیک نبوده‌اند:

ما کتاب‌های کمیک را در هیچ زمینه‌ای دنبال نکردیم، که احتمالا طرفداران را عصبانی خواهد کرد.

فلیپس که فیلم‌نامه‌ی جوکر را نیز نوشته است در ادامه در این گفتگو اظهار داشت:

ما تنها نسخه‌ی خودمان از جایی که یک شخص مثل جوکر ممکن است از آن خارج شود نوشتیم. این چیزی بود که برای من جذابیت داشت. ما حتا جوکر را به تصویر نمی‌کشیم، بلکه داستانی که منجر به جوکر شدن بود را روایت می‌کنیم. داستان درباره‌ی این مرد است.

تصویر اختصاصی مجله‌ی Empire از خواکین فینیکس در نقش آرتور فلک در فیلم Joker (2019)

تقریبا همه‌ی فیلم‌هایی که از کمیک‌ها اقتباس شده‌اند با داستان اصلی تفاوت‌هایی دارند، اما این بار این‌که کارگردان یکی از این فیلم‌ها می‌گوید شخصیت جوکر حتا از این هم بی‌ربط‌تر خواهد بود، جذابیت ویژه‌ای دارد.

احتمالا طبق پیش‌بینی کارگردان فیلم جوکر، طرفداران از این تصمیم ناراحت شده و واکنش‌های عصبی داشته باشند.

در حال حاضر در مورد داستان این فیلم می‌دانیم که درباره‌ی ریشه‌ی شخصیت جوکر است، اما جزئیات بیشتری از آن در دست نیست.

خواکین فینیکس که سه بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده، در نقش «آرتور فلک» یا همان «جوکر» بازی می‌کند. همچنین در این فیلم رابرت دنیرو، زازی بیتز و فرانسس کانروی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی جوکر ماه اکتبر امسال در سینماهای دنیا به جز ایران و چند کشور دیگر اکران خواهد شد و یک تغییر معنادار در شیوه‌ی فیلم‌سازی تاد فلیپس است که پیش از این فیلم‌های «هنگ‌اور» و «الد اسکول» را در ژانر کمدی ساخته بود.

فلیپس همچنین برای نگارش فیلم بورات نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.