Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل سوم Stranger Things رکورد تماشا را در نت‌فلیکس جابجا کرد

0

کمتر از یک هفته از پخش فصل سوم Stranger Things در نت‌فلیکس می‌گذرد و این شبکه اعلام کرده که تعداد بسیار زیادی این سریال را تماشا کرده‌اند. تعدادی که به یک رکورد برای چیزهای عجیب‌تر و نت‌فلیکس تبدیل شده است.

به گزارش نت‌فلیکس، 40.7 میلیون «حساب کاربری خانگی» در سراسر جهان فصل سوم این سریال را در چهار روز ابتدایی تماشا کرده‌اند.

این تعداد بیشتر از آمار تماشای هر فیلم یا سریال دیگری در چهار روز ابتدایی پخش در نت‌فلیکس است و یک رکورد محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام نت‌فلیکس، 18.2 میلیون بیننده در این چهار روز فصل سوم Stranger Things را تمام کرده‌اند که این هم یک رکورد محسوب می‌شود.

«تماشا» از نظر نت‌فلیکس به این معنا است که یک بیننده حداقل هفتاد درصد از یک قسمت از سریال یا هفتاد درصد از زمان یک فیلم سینمایی را تماشا کند. در غیر این صورت آمار آن محسابه نخواهد شد.

بنابراین طبق این آمار بیش از چهل میلیون حساب کاربری (که می‌توانند مساوی یک یا چند نفر باشند) به صورت مستقیم حداقل یکی از قسمت‌های فصل سوم Stranger Things را تا هفتاد درصد زمان کل آن تماشا کرده‌اند.

با رکورد اخیر فصل سوم Stranger Things این سریال به سرعت از دیگر ساخته‌های نت‌فلیکس پیشی می‌گیرد. قبل از این سریال Umbrella Academy در یک ماه اول توانسته بود به 45 میلیون مخاطب دست پیدا کند.

سریال Stranger Things در میان ساخته‌های نت‌فلیکس از محبوبیت بسیار زیاد و روزافزونی برخوردار است که همان‌طور که می‌بینید آمار هم این موضوع را نشان می‌دهد.

در روزهای آتی مطالب مفیدی درباره‌ی این سریال در گیم‌نیوز خواهید خواند. با ما همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.