Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساموئل ال جکسون به بازیگران بازسازی فیلم ارّه پیوست

0

اگرچه همین دو سال پیش بود که آخرین قسمت مجموعه ارّه با نام «Jigsaw» به اکران درآمد اما حالا این فیلم قرار است با حضور کریس راک ریبوت شود. فیلم در مراحل ساخت قرار دارد و اخیرا اعلام شده ساموئل ال جکسون در کنار کریس راک نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت Variety جکسون نقش پدر کارکتر راک را بازی خواهد کرد و کریس راک پلیسی است که در حال تحقیق بر روی قتل‌های زنجیره‌ای وحشتناک است. از دیگر بازیگران می‌توان به مکس مینگلا (The Handmaid’s Tale, The Social Network) که دستیار راک در پرونده خواهد بود و ماریسل نیکلاس در نقش فرمانده پلیس اشاره کرد.

داستان ارّه جدید توسط کریس راک نوشته شده و فیلمنامه فیلم را پیت گلدفینگر و جاش استولبرگ که در نویسنده فیلم Jigsaw نیز بود تهیه کرده‌اند. در ماه می بود که راک اعلام کرد طرفدار بزرگ این مجموعه فیلم است و قرار است که  آن را به جایگاهی جدیدتر و پیچیده‌تر برساند. کارگردانی فیلم را دارن بوزمن به عهده دارد او همچنین فیلم‌های ارّه 2، 3 و 4 را نیز در کارنامه خود دارد. این فیلم در 23 اکتبر 2020 به اکران در‌خواهد آمد.

این اولین باری نیست که یک فیلم ترسناک قوی توسط یک بازیگر که به کمدی شناخته می‌شود نوشته می‌شود. سال گذشته ستاره سریال Eastbound and Down دنی مک‌برید بر روی ریبوت فیلم هالووین کار کرد و این فیلم مجموعا 254 میلیون در دنیا فروش کرد و اخیرا شایعه شده که ادامه این فیلم در راه است.

اگرچه که Jigsaw نسبت به قسمت‌های قبل موفق نبود اما با بودجه‌ای 10 میلیون دلاری نزدیک به 102 میلیون دلار در دنیا فروش کرد. برای اخبار بیشتر در گیم‌نیوز با ما همراه باشید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.