Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت، سونی و نینتندو به فکر تولید کنسول خارج از چین هستند

0

مایکروسافت، سونی و نینتندو در حال آماده شدن برای خارج کردن کارخانجات تولید کنسول خود از چین هستند.

پیشنهاد جدید ترامپ برای اضافه کردن تعرفه 25 درصدی واردات از چین این شرکت‌‌ها را مجبور به فکر به تولید کنسول خارج از چین کرده‌ است.

مایکروسافت، سونی و نینتندو به طور رسمی موضع خود را در قبال این تصمیم اعلام کرده‌اند و حتی در بیانه‌ای مشترک تصویب این قانون را ضرر به صنعت فروش کنسول‌ها دانسته‌اند. به نظر می‌رسد این سه غول صنعت کنسول از حالا در حال بررسی راه‌های موجود برای فرار از مخمصه هستند.

گزارشات حاکی از آن است که این شرکت‌ها به دنبال خارج کردن بخشی از تولیدات خود از چین هستند. آن‌ها با این تصمیم به شرکت‌هایی چون اچ‌پی، لنوو، ایسوس، دل و دیگر شرکت‌ها می‌پیوندند. البته افزایش هزینه تولید در چین نیز بی‌تاثیر نبوده است.

نقطه توافق سازندگان این است که 30 درصد از میانگین تولیدات خود را از چین خارج کنند و علت آن هم اهمیت بازار آمریکا است و هر کسی باید نقشه‌ای برای خروج بچیند.

مایکروسافت به کشور‌هایی همچون تایلند و اندونزی نگاه می‌کند در حالی که نینتندو ویتنام را در نظر دارد. این تصمیمات در نهایت به طور حتم در قیمت کنسول‌های نسل آینده تاثیر خواهد گذاشت البته اگر قیمت کنسول‌های حال حاضر تغییری نکنند.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.