Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پوکمون گو از زمان عرضه در سه سال پیش تا کنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است!

0

به نظر می‌رسد که علی رغم گذشت سه سال از انتشار پوکمن گو، این بازی هنوز هم با قدرت به سودآوری خود برای شرکت نینتندو ادامه می‌دهد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی Sensor Tower، بازی پوکمون گو موفق شده است تا از زمان عرضه در سه سال پیش تا کنون بیش از 2.5 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

این بدان معناست که از زمان انتشار پوکمن گو تا به امروز، بازی‌بازان به طور میانگین در هر روز چیزی حدود 2.4 میلیون دلار برای تجربه‌ی این بازی هزینه کرده‌اند. بنابر گفته‌ی Sensor Tower، این به معنای درآمد 5 دلاری به اعضای هر 521 میلیون بار دانلودی است که بازی‌بازان انجام داده‌اند.

بنابر این گزارش، بازی‌بازان آمریکایی چیزی حدود 928 میلیون دلار در پوکمون گو خرج کرده‌اند. این بدان معناست که 35 درصد از کل درآمد بازی مربوط به آمریکا است. همچنین بازی‌بازان ژاپنی با پرداخت مبلغی بالغ بر 779 میلیون دلار (29 درصد) در جایگاه بعدی قرار دارند.

1.43 میلیارد دلار از این درآمد از طریق کاربران گوگل پلی و 1.22 میلیارد دلار دیگر از طریق کاربران iOS به دست آمده است.

برای درک موفقیت بازی کافی است به این نکته اشاره کرده که از ابتدای سال 2019 میلادی، پوکمن گو درآمدی 355 میلیون دلاری داشته است. این یعنی اینکه که درآمد بازی با گذشت هر سال 19 درصد رشد داشته است.

بنابر پیش‌‌بینی Sensor Tower، تا پایان سال جاری میلادی، درآمد Pokemon Go به سه میلیارد دلار می‌رسد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.