Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو می‌گوید عرضه سوییچ لایت به معنای پایان ۳DS نخواهد بود

0

امروز شرکت نینتندو از نسخه‌ای ارزان قیمت کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد. با رونمایی از این کنسول، این نگرانی که ممکن است با انتشار سوییچ لایت، کنسول 3DS به فراموشی سپرده شود به وجود آمد. حال با توجه به گفته‌های نینتندو، عرضه سوییچ لایت به معنای پایان 3DS نخواهد بود.

بارزترین وجه تمایز سوییچ لایت با نسخه‌ای اورجینال کنسول نینتندو سوییچ این است که شما نمی‌توانید آن را به تلوزیون وصل کنید که عملا این موضوع کنسول سوییچ لایت را شبیه به آن چیزی می‌کند که در 3DS دیده‌ایم. همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر پایان پشتیبانی نینتندو از کنسول 3DS شد. حال با توجه به گفته‌ی دگ بوزر، رئیس شعبه آمریکا نینتندو، عرضه سوییچ لایت به معنای پایان 3DS نخواهد بود و این شرکت خود را موظف می‌داند که تا زمانی که بازی‌بازان خواهان 3DS باشند، به پشتیبانی از آن ادامه دهند.

اگر بخواهیم صادق باشیم، در طول چند وقت اخیر لاین آپ بازی‌های 3DS بسیار خلوت شده است و احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد پایان پشتیبانی از آن باشیم اما با این حال به نظر می‌رسد که تا زمان کاهش قیمت نینتندو سوییچ و دسترسی جامعه عظیمی از بازی‌بازان به آن، شرکت نینتندو به پشتیبانی از 3DS ادامه دهد.

منبع TheVerge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.