Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم کاراگاه پیکاچو به دومین فیلم پرفروش مرتبط با بازی در تاریخ سینما تبدیل شد

0

فیلم سینمایی «کاراگاه پیکاچو» (Pokemon: Detective Pikachu) با به ثبت رساندن آمار فروش جدیدش در باکس آفیس، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌ های پرفروش مرتبط با بازی در گیشه تبدیل شد.

به گزارش باکس‌آفیس‌موجو، چند روز اخیر، این فیلم اقتباسی توانسته به رکورد 429 میلیون دلاری برسد، که با عبور از فیلم کم‌تر شناخته شده‌ی Rampage که در سال 2018 اکران شد، در رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین فیلم مرتبط با بازی قرار می‌دهد.

با این حال مشخصا فیلم Rampage با یک تقلب غیرمنصفانه به این آمار دست یافته و آن هم حضور «راک» (دواین جانسن) در این فیلم به عنوان بازیگر است. با این حال این فیلم همچنان در این رده بندی قرار می‌گیرد، چون در عوض بر اساس یکی از بازی‌های بسیار کم‌تر شناخته شده (بازی Midway Games که در آن بازی‌کنندگان کنترل هیولاهای عظیم که از هیولاهای فیلم‌ها الهام گرفته‌اند را در دست می‌گیرند) ساخته شده است.

فیلم Rampage توانسته بود 428 میلیون دلار فروش داشته باشد که حالا کاراگاه پیکاچو آن را به راحتی پشت سر گذاشته و به رده‌ی دوم رسیده است.

در صدر این جدول، فیلم Warcraft قرار می‌گیرد که با این‌که فیلم چندان دلپذیری نبود، در رده‌ی اول پرفروش‌ترین فیلم‌های مرتبط با بازی قرار گرفته است. فیلم اقتباسی از بازی فوق‌العاده‌ی بلیزارد البته فاصله‌ی زیادی با کاراگاه پیکاچو ندارد و پوکمون‌ها ممکن است به زودی به رکورد 433 میلیونی این فیلم برسند.

فیلم کاراگاه پیکاچو اما اکنون تنها در تعداد محدودی سالن سینما در حال اکران است که همین موضوع رسیدن به فروش 4 میلیون دلاری و عبور از وارکرفت را سخت می‌کند. فیلم وارکرفت به خصوص در خارج از آمریکا فروش موفقی داشت و در کشور چین توانسته بود اکران بسیار موفقی را تجربه کند.

فیلم‌های دیگر مرتبط با بازی، از جمله اقتباس سینمایی از ریبوت مجموعه‌ی مقبره نورد (Tomb Raider) در سال 2018 توانسته بود 274 میلیون دلار فروش داشته باشد. همچنین فیلم فرقه اساسین با بازی بازیگرانی چون ماریون کوتیار و مایکل فازبندر، 240 میلیون دلار فروخته بود.

فیلم کاراگاه پیکاچو حتا اگر قادر به شکستن رکورد وارکرفت و تبدیل شدن به موفق‌ترین فیلم پرفروش مرتبط با بازی نباشد نیز نشان داده که فیلم قابلی است و احتمالا یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از دنیای بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود.

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.