Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تندیس حافظ افتخاری به سازنده موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت اهدا شد

0

موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت را «رامین جوادی» ساخته که یکی از برجسته‌ترین آهنگ‌سازان حرفه‌ی خود محسوب می‌شود. این آهنگ‌ساز ایرانی آلمانی که با ساخت موسیقی Game of Thrones یکی از به یادماندنی‌ترین نواها را برای مخاطبین این سریال شبکه‌ی HBO خلق کرده، در نوزدهمین جشن حافظ تندیس افتخاری حافظ را دریافت کرد.

به گزارش گیم‌نیوز به نقل از سینما، رامین جوادی در واکنش به این انتخاب در پیامی ضمن تشکر از این جایزه گفته است:

دریافت این جایزه برای من افتخار بزرگی است.

موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت تنها کار شاخص رامین جوادی نیست و او ساخت موسیقی متن برای سریال‌های «فرار از زندان» و «وست‌ورلد» را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. او همچنین برای بازی‌هایی نظیر «مدال افتخار» و «ادوات جنگ» (Gears of War) نیز آهنگسازی کرده است.

در نوزدهمین جشن حافظ همچنین از گلاب آدینه به خاطر یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل آمد و نشان حافظ به او اهدا شد. از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این جشن، عادل فردوسی‌پور است که نامزد دریافت بهترین چهره‌ی تلویزیونی است.

نوزدهمین جشن حافظ در حالی برگزار می‌شود که انتخاب نامزدهای دریافت جوایز سینمایی این دوره، انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

مجله‌ی دنیای تصویر این جشن را برگزار و به برترین‌های سینما و تلویزیون ایران در یک سال گذشته جایزه می‌دهد. جشن حافظ، که با نام جوایز دنیای تصویر هم شناخته می‌شود میراث علی معلم در بخش خصوصی سینما و تلویزیون ایران است و تنها جایزه‌ی خصوصی در این حوزه محسوب می‌شود. در حال حاضر مدیریت این جشن را امید معلم بر عهده دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.