Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار سرویس EA Access برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

0

به تازگی شرکت الکترونیک آرتس از تاریخ انتشار سرویس EA Access برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرده است. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

ماه گذشته بود که شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرد سرویس EA Access در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. پیش از این سرویس EA Access به مدت چند سال در انحصار کنسول ایکس‌باکس بود. حال به‌زودی دارندگان کنسول شرکت سونی می‌توانند با پرداخت مبلغی قابل قبول به بازی‌های بسیاری دسترسی داشته باشند.

با توجه به گفته‌های الکترونیک آرتس، سرویس EA Access در تاریخ چهارشنبه 2 مرداد ماه 1398 (24 جولای 2019 میلادی) برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

برای تجربه‌ی بازی‌های حاضر روی سرویس EA Access به اشتراک یک سال یا ماهانه نیاز است. شما می‌توانید با پرداخت 30 دلار به اشتراک یک سال آن دسترسی داشته باشید. همچنین اشتراک ماهانه نیز تنها با قیمت 5 دلار در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.