Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین رویداد مشترک گیم‌نیوز و پاسیو با موضوع سریال Black Mirror برگزار شد

0

همان‌طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، در راستای عمیق‌تر شدن شناخت مخاطبین و صاحب‌نظران از آثار سرگرمی و هنری با ارزش، در کنار انتشار مطالب تخصصی و ترجمه درباره‌ی فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمه‌ها، تصمیم گرفتیم جلساتی گفتگومحور ترتیب داده و در فضایی دوستانه به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم. اولین جلسه‌ی مشترک گیم‌نیوز و پاسیو با موضوع سریال Black Mirror جمعه‌ی گذشته (21 تیر) برگزار شد.

در فضای حاکم فعلی، پرداختن به آثار سینمایی و تلویزیونی به روتین بسیاری از سایت‌ها و مجلات و رسانه‌های دیگر تبدیل شده و اگرچه برای هر موضوع و هر اثر می‌تواند بی‌نهایت نوشته و محتوای دیگر با کیفیت‌های مختلف یافت، پیدا کردن فضایی برای اظهار نظر مستقیم و درگیر شدن در بحث‌های مرتبط کمی دشوار است. به همین خاطر، نشست‌های «درباره» می‌توانند محفل مفیدی برای دوست‌داران سینما و تلویزیون برای این منظور باشند. برگزاری این رویدادها با توجه به بازخوردهای مثبت جلسه‌ی اول، به یک روند ثابت تبدیل خواهد شد و در نهایت پس از طی روندی برای شکل گیری این شناخت مد نظر با مطالعه‌ی مقالات منتشر شده در گیم‌نیوز، به بحث و تبادل نظر درباره‌ی موضوعات مختلف و تخصصی‌تر منجر می‌شوند. لذا همه‌ی شما به شرکت در این جلسات دعوت هستید.

اولین درباره با موضوع سریال Black Mirror (آینه سیاه) عصر جمعه‌ی گذشته (21 تیر) در کافه پاسیو (اصفهان) برگزار شد و به بحث خوبی درباره‌ی اپیزودهای مختلف این سریال انجامید. امیدواریم در جلسات بعدی تعداد بیشتری از علاقه‌مندان را از نزدیک ملاقات و از نقطه‌نظرات آن‌ها استفاده کنیم.

جمعه‌ی پیشِ رو نیز جلسه‌ی دیگری از این نشست‌ها در کافه پاسیو (اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی) برگزار خواهد شد. از شما علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این جلسه که درباره سریال چرنوبیل است و از ساعت 19 آغاز خواهد شد شرکت کنید. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این نشست و اطلاعیه‌ی رسمی به زودی منتشر خواهند شد.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.