Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Elder Scrolls 6 طوری طراحی شده تا مردم برای یک دهه بتوانند آن را بازی کنند

0

هنوز تا آمدن بازی الدر اسکرولز ۶ (Elder Scrolls 6) زمان زیادی مانده است و قبل از آن بازی علمی تخیلی استارفیلد (Starfield) منتشر می‌شود.

تاد هوارد (Todd Howard) کارگردان و طراح بازی اصلی استودیوی بتسدا (Bethesda Game Studios) در گفتگویی با IGN اعلام کرده است که وقتی بازی جدید سری الدر اسکرولز به بازار بیاید مانند اسکاریم (Skyrim) یک دهه توسط بازیکنان مختلف بازی خواهد شد.

وقتی که IGN از تد هوارد درباره این فاصله ده ساله بین اسکاریم و بازی بعدی این سری سئوال کرد، او اول به بازی الدر اسکرول آنلاین (Elder Scrolls Online) اشاره کرد و از سازندگان این بازی در استودیوی زنیمکس آنلاین (Zenimax Online Studios) تمجید کرد.

هوارد اول از بتسدا دفاع کرد «این طور نیست که ما تا به حال بازی بدی در سری الدر اسکرولز برای مردم ساخته باشیم» ولی بعد اعتراف کرد که می‌داند مردم بیش از پیش مشتاق سفری جدید به سرزمین تمریل (Tamriel) هستند تا دنیای ویژه‌ای که بتسدا فقط می‌تواند بسازد را تجربه کنند.

او در ادامه گفت:

آنها چیزی را می‌خواهند تجربه کنند که ما قبلا ساخته‌ایم. شما می‌توانید این بطری آب را بردارید، شما می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. کارهایی که دوست دارید. فاصله بین این بازی‌ها مسلما طولانی خواهد بود، همین الان هم خیلی شده است. از طرف دیگر هم فکر می‌کنم این‌که دلتنگ چیزی شویم، خوب است. باور دارم که باعث می‌شود مردم با دیدی نو و تازه به آن نگاه کنند. و اعتقاد دارم که وقتی آنها بالاخره بازی و چیزی که ما مد نظر داشتیم را ببینند، متوجه می‌شوند که این فاصله چه تاثیری بر فناوری و اهداف ما خواهد داشت.

این اشاره به فناوری ممکن است تغییراتی باشد که بتسدا در موتور بازی الدر اسکرولز ۶ خواهد داد.

ولی یک فایده این فاصله این است که مردم هنوز در حال بازی اسکایریم هستند، این بازی هنوز جزو پرفروش‌ها است. می‌دانم مردم این قضیه را در اینترنت مسخره می‌کنند ولی اسکایریم روی کنسول سوییچ هم پرطرفدار است. ما بازی را روی هر کنسولی بگذاریم جزو پرفروش‌های آن کنسول می‌شود. و مردم هم آن را دوست دارند، آن را هنوز بازی می‌کنند و می‌شود به کمک مادها (Mods) و چیزهای دیگر تا ابد اسکایریم را بازی کرد. الان هشت سال از زمان انتشار بازی اسکایریم می‌گذرد. به عبارت دیگر ما فهمیده‌ایم بازی الدر اسکرولز ۶ را باید طوری طراحی کنیم که مردم حداقل برای یک دهه آن را بازی کنند.

از همین الان می‌شود تصور کرد که بازی الدر اسکرولز ۶ قرار است برای کنسول‌های نسل بعد از پلی استیشن ۵ ریمستر شود.

ولی تاد هاوارد از یک جهت درست می گوید، مردم هنوز بعد از هشت سال بازی اسکاریم را بازی می‌کنند و این یعنی اسکایریم هنوز محبوب است. پس اگر الدر اسکرولز ۶ به پای اسکایریم برسد می‌توان تصور کرد که مردم به راحتی یک دهه با این بازی سر خواهند کرد.

آیا شما هم برای بازی بعدی سری الدر اسکرولز هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در گیم‌نیوز در میان بگذارید.

منبع gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.