Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دومین رویداد مشترک گیم‌نیوز و پاسیو با موضوع سریال چرنوبیل برگزار شد

0

در ادامه‌ی نشست‌های گفتگو محور گیم‌نیوز در کافه پاسیو (اصفهان) جمعه‌ی گذشته رویداد درباره‌ی این هفته با موضوع سریال چرنوبیل با حضور علاقه‌مندان برگزار شد.

همان‌طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، در راستای عمیق‌تر شدن شناخت مخاطبین و صاحب‌نظران از آثار سرگرمی و هنری با ارزش، در کنار انتشار مطالب تخصصی و ترجمه درباره‌ی فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمه‌ها، تصمیم گرفتیم جلساتی گفتگومحور ترتیب داده و در فضایی دوستانه به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم.

آخر هفته‌ی گذشته (جمعه 28 تیر) با حضور علاقه‌مندان به فیلم و سریال، با هم درباره‌ی سریال جدید شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ یعنی «چرنوبیل» به گفتگو نشستیم. در این گفتگو که چند ساعتی به طول انجامید، حاضران در جلسه به ارائه‌ی نظرات خود درباره سریال چرنوبیل، داستان فاجعه‌ی اتمی، حکومت شوروی و فرم مینی سریال شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ و ایرادات آن پرداختند. در طول این گفتگو موضوعاتی از جمله فاجعه‌ی زیست محیطی، تئوری توطئه‌ی آمریکایی و احتمال خرابکاری سرویس‌های جاسوسی خارجی در چرنوبیل و دیگر موارد به بحث گذاشته شد.

در رویداد سریال چرنوبیل از جمله ایراداتی که به این سریال گرفته شد، موضوع زبان، ساختارِ‌ آمریکایی وقایع و روایت درام هالیوودی، اشتباهات عمدی یا سهوی در روایت، ساختِ نمادین پروتاگونیست و آنتاگونیست‌های غیرواقعی و دیگر موارد بود.

هفته‌ی قبل‌تر، در اولین نشست «درباره» در کافه پاسیو، به گفتگو درباره‌ی سریال Black Mirror و موضوعات مختلف این سریال در مورد آینده‌ی بشر و تکنولوژی نشسته بودیم.

جمعه‌ی پیشِ رو نیز جلسه‌ی دیگری از این نشست‌ها در کافه پاسیو (اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی) برگزار خواهد شد. از شما علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این جلسه که درباره سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) است و از ساعت 19 آغاز خواهد شد شرکت کنید. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این نشست و اطلاعیه‌ی رسمی به زودی منتشر خواهند شد.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.