Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما برای Death Stranding مدس میکلسن را به کیانو ریوز ترجیح داد

0

در سال 2019، که دیگر باید به «سال کیانو ریوز» بشناسیمش، هیدئو کوجیما اعلام کرد که به حضور او در بازی Death Stranding جواب رد داده و در عوض به حضور مدس میکلسن اصرار ورزیده است.

این موضوع از گزارشی توئیتری از پنل کوجیما در کامیک‌کان سن‌دیه‌گو مشخص شده است. جایی که کوجیما در کنار نیکولاس ویندینگ رفن کارگردان فیلم Drive که در نقش هارت‌من در بازی Death Stranding بازی می‌کند در این باره توضیح داده است.

شخصیت هارت‌من در این بازی کسی است که هر 21 دقیقه یک بار دچار ایست قلبی می‌شود و به مدت 3 دقیقه به جهان دیگر می‌رود و سپس برمی‌گردد!

هارت‌من در این سه دقیقه به دنبال خانواده‌ی خود گشته و پس از آن دوباره زنده می‌شود تا 21 دقیقه بعد به جستجوی خود ادامه دهد.

در همین حین در حالی که کوجیما مشغول توضیح درباره‌ی شخصیت هارت‌من بود، گفت که به هنگام انتخاب بازیگران این بازی، «کیانو ریوز» به او توصیه شده است. اما کارگردان Death Stranding مدس میکلسن را ترجیح داده است.

یکی از طرفداران که در این پنل حاضر بوده بلافاصله این موضوع را در توئیتر خود گزارش داده است:

هیدئو: «ابتدا کیانو ریوز به من پیشنهاد شده بود اما من مدس را می‌خواستم.»

به نظر می‌رسد کیانو ریوز به دنبال ورود به بازی‌های ویدئویی بوده اما کارگردان ژاپنی از قبل تصمیم خود را گرفته بوده است. با این حال همه می‌دانیم که کیانو به راحتی وارد یک بازی بزرگ دیگر شده است.

در ادامه‌ی این گزارش توئیتری، جایی کوجیما درباره‌ی ساختار بازی خود توضیح داده است: «شما در نقش سم به تنهایی بازی می‌کنید، و تلاش می‌کنید که شهر به شهر اتصال برقرار کنید.» با این حال جزئیات دیگری از بازی توضیح داده نشده است. او در ادامه گفته:

من نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما همه در هر جای دنیا بازی می‌کنند و ما شاهد ارتباط‌های غیرمستقیم خواهیم بود.

که به هر معنایی می‌تواند باشد. در کامیک‌کان 2019 همچنین کوجیما از طرح جلد بازی خود رونمایی کرد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.