Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ایسوس ROG Phone 2 با نمایشگر ۱۲۰ هزتری و باتری غول‌آسا به بازار می‌آید

0

شرکت ایسوس حالا گوشی مخصوص بازی خود ASUS ROG Phone 2 را رسما به بازار گوشی‌های قدرتمند مخصوص بازی معرفی کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

ASUS ROG Phone 2 با قابلیت‌های بسیاری که دارد، برای حکمرانی بر این بازار عرضه خواهد شد. در این گوشی یک صفحه نمایش 120 هزتری AMOLED به کار رفته است. نرخ تجدید باورنکردنی برای نمایشگر موبایل که می‌تواند به تنهایی موجب موفقیت این گوشی در بازار شود.

در کنار این نمایشگر اما، ایسوس از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 855 پلاس استفاده کرده است که آن را به اولین گوشی در جهان که از این چیپست جدید استفاده می‌کند تبدیل می‌کند.

برای تامین برق مورد نیاز این نمایشگر و پردازنده، از یک باتری غول‌آسای 6000 میلی آمپری بهره گرفته شده است.

در پروسه‌ی طراحی این گوشی دچار تغییرات و بهینه‌سازی‌های زیادی شده است. اکنون حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته‌اند و یک دریچه‌ی تهویه در پششت آن قرار داده شده است.

همچنین دو دوربین پشتی که یکی 48 مگاپیکسلی و دیگری 13 مگاپیکسلی هستند، قاب‌های بسیار عریض را برای شما همچون ASUS 6Z مهیا می‌کنند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز جلوی گوشی قرار گرفته است.

ROG Phone 2 تنها دارنده‌ی سریع‌ترین پردازنده‌ی موبایل کوالکام نیست، بلکه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به یکی از سریع‌ترین سخت‌افزارهای موبایل تبدیل شده است.

اسپیکرهای جلوی این گوشی مجهز به فناوری DTS:X Ultra هستند که به گفته‌ی ایسوس صدایی تا 2.5 برابر قوی‌تر از گوشی قبلی همین شرکت ایجاد خواهد کرد.

مثل نسل قبلی این گوشی هم دارای کنترلرهای کناری است که به آن متصل می‌شوند و ایسوس برای اضافه کردن لوازم دیگر به گوشی آماده است. خنک‌کننده‌ی AeroActive Cooler 2 با صدایی کمتر از قبل در خنک کردن این گوشی موفق‌تر خواهد بود و پایه‌ی Twin View Dock 2 نیز یک نمایشگر 120 هرتزی دیگر به آن اضافه می‌کند. این پایه به علاوه یک خنک کننده‌ی مخصوص و یک باتری 5000 میلی آمپری نیز دارد و سبک‌تر است تا حمل آن ساده‌تر باشد.

ایسوس همچنین از Kunai Gamepad که به دو سوی عریض گوشی متصل می‌شوند نیز رونمایی کرده است که آن را به یک کنسول قدرتمند دستی تبدیل می‌کنند. این گیم‌پدها را همزمان می‌توانید به پایه‌ی گوشی نیز متصل کنید.

مشخصات سخت‌افزاری کامل این گوشی در زیر آمده است:

 

  • 6.59-inch 2340 x 1080 AMOLED display with Gorilla Glass 6 Protection, 120Hz refresh rate (adjustable to 60Hz and 90Hz too), 10-bit HDR, 240Hz touch response time and 49ms touch latency.
  • Snapdragon 855+ processor
  • 12GB of RAM
  • up to 512GB of UFS 3.0 storage
  • 48MP Sony IMX586 f/1.79 + 13MP dual rear cameras
  • 24MP front-facing camera
  • In-display fingerprint scanner
  • Dual SIM, NFC, Bluetooth 5.0, USB 3.0 Type-C, FM Radio, Audio jack
  • 6000mAh battery (up to 7 hours for PUBG at 60Hz)
  • HyperCharge fast charging (30W), support for Quick Charge 4+ and USB Power Delivery
  • Android 9 Pie with ZenUI or ROG UI

ایسوس هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که قیمت آن مشابه نسل قبل این گوشی مخصوص بازی، 899 دلار باشد.

 

منبع gizmochina

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.