Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که درباره‌ی فصل چهارم سریال ریک و مورتی می‌دانیم

0

طرفداران سریال ریک و مورتی از فصل چهارم چه انتظاراتی دارند و تاریخ انتشار آن چه موقع است؟ سریال ریک و مورتی پس از پخش از شبکه Adult Swim در سال 2013 خیلی سریع صاحب جامعه طرفداری بزرگی شد. داستان درباره‌ی یک دانشمند دائم‌الخمر به نام ریک سانچز است که نوه ساده‌لوح خود به نام مورتی را به ماجراجویی‌های ترسناک در فضا و زمان می‌برد. سریال دارای یک فضای سنتی نیز هست ریک در کنار دخترش بث و شوهر او جری و دیگر نوه‌اش سامر زندگی می‌کند.

ریک و مورتی به یک سریال دوست داشتنی برای طرفدارانش بدل شده و شوخی‌ها و تکه کلام‌های زیادی تا کنون از آن تبدیل به ترند شده است. سریال در واقع در دو سبک ماجراجویی – فضایی و کمدی تاریک روایت می‌شود با شخصیتی همچون ریک که امنیت خودش را در درجه اول قرار می‌دهد و دیگران اهمییت آنچانی برای او ندارند. بین فصل‌های 2 و 3 سریال وقفه زیادی افتاد و به طرفداران هشدار داده شده که فصل چهارم نیز ممکن است کمی طول بکشد.

Rick And Morty

با توجه به این میزان از استقبال عجیب نیست که شبکه Adult Swim نه تنها برای فصل چهارم این سریال چراغ سبز نشان داده بلکه 70 قسمت دیگر آن را تمدید کرده است و با این وجود می‌توان شاهد 100 قسمت دیگر بود هرچند تعداد قسمت‌های هر فصل مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که فصل چهارم بیشتر از حد معمول 10 قسمت باشد دن هارمون از خالقان این سریال می‌گوید اگر روند ساخت به خوبی پیش برود احتمال وجود قسمت‌های بیشتر نیز زیاد است. او قبلا برای فصل سوم نیز هدفش 14 قسمت بود که به آن نرسید.

Rick and Morty

Adult Swim تاریخ پخش فصل چهارم را نوامبر امسال اعلام کرده است. طرفداران برای فصل سوم دو سال صبر کردند و دن هارمون دلیل آن را ایده‌آل گرایی خودش می‌داند. او و جاستین رویلند که صدای پیشه ریک و مورتی نیز هست قول داده‌اند که انتظارات برای فصل چهارم طولانی نشود.

Rick and Morty

همانند فصل‌های گذشته داستان سریال از ما مخفی است. در حالی که هواداران عاشق برگشتن ریک خیارشور، شبکه‌های کهکشانی و Mr. Poopybutthole هستند. نویسندگان این سریال به اتفاقات پیش بینی نشده‌ای که خلق می‌کنند مشهور هستند. نیزری عجیب از فصل چهار که مورتی شرور با چشم بند را نشان می‌دهد که می توان این گفت این فصل از این شخصیت بیشتر خواهیم دید.

 

منبع Screenrant Inverse

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.