Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل ۱۰ فورتنایت – زمان شروع، تغییرات، نقشه و شایعاتی که باید بدانید

0

فصل 10 بازی فورتنایت در این هفته برگذار می‌شود بنابراین نگاهی انداختیم به چیز‌هایی که تا الان می‌دانیم. نبرد بزرگ بین ربات و هیولا به پایان رسیده و شی کروی شکل عجیبی از خود در منطقه Loot Lake به جای گذاشته است که در روند آغاز فصل دهم بازی بی‌تاثیر نخواهد بود. (می‌توانید رجوع کنید به وی‌جی‌247)

اولین تیزر از فصل 10 روز گذشته منتشر شد و از بازیکنان می‌خواست که به گذشته فکر کنند و به نظر می‌رسد این گوی عجیب ما را در زمان به عقب می‌برد. همینطور لباس جدید بخش Heist نیز معرفی شد که ندای بخش جدیدی از Hesit را در فصل جدید می‌دهد. با تمام این تفاصیر بیاید به شایعاتی که تا کنون شنیده شده بپردازیم.

تاریخ آغاز فصل 10

این فصل در تاریخ 1 آگوست آغاز می‌شود و ساعاتی قبل از آن سرور‌ها از دسترس خارج شده و دوباره آنلاین خواهند شد.

بتل‌پس جدید

بتل‌پس جدید بازی به قیمت 8 یورو یا 950 امتیاز داخل بازی عرضه می‌شود و در صبح روز 1 آگوست معرفی می‌شود. بعضی از بازیکنان به احتمال زیاد امتیازات زیادی از فصل نهم با خود همراه خواهند داشت.

تغییرات در نقشه بازی

کوه آتشفشان در فصل گذشته فوران کرد و محیط اطراف خود را دست‌خوش تغییراتی کرد. ربات بزرگ هیولا را شکست داد و اسکلت آن را به جا گذاشت. شاید بار دیگر شاهد این ربات در فصل جدید باشیم.

شی کروی شکل عجیب بزرگتر و فعال‌تر شده و آخرین خبر‌ها نشان می‌دهد که امکان سفر در زمان را خواهیم داشت و می‌توان امیدوار بود مکان‌های قدیمی مثل Dusty Depot را بار دیگر در نفشه ببینیم. حتی شاید سفر در آینده نیز امکان‌پذیر باشد.

قسمت Pressure Plant خالی است و مشخص نیست که آیا ربات برمی‌گردد یا این مکان نابود می‌شود.

شایعات

دونالد ماسترد از کارگردانان این بازی گاها لوکیشن خود را تغییر می‌دهد تا به تغییرات بازی فورتنایت اشاره کند. در آخرین تغییر او به نقطه صفر اشاره کرد که مشخصا به شی کروی اشاره دارد.

اکثر تغییرات در نقشه بازی بیشتر در سمت بالا و راست بوده و باید دید در فصل ده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

شایعاتی وجود دارد که می‌گوید ممکن نقشه بازی بین نقشه جدید و قدیم چرخش داشته باشد و بدین معنا خواهد بود که برای انجام برخی از چالش‌های بازی نیازمند تغییر در نقشه خواهید بود. این موضوع قطعا چالش‌های هفتگی را سخت‌تر خواهد کرد.

فصل 10 فورتنایت را می‌توان با فصل X نیز خطاب کرد چرا که در تیزر بازی ما شاهد یک X  بزرگ بودیم که قطعا در روز‌های آتی بیشتر از آن خواهیم فهمید.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.