Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد «درباره» این هفته با موضوع سریال ریک و مورتی برگزار می‌شود

0

در ادامه رویدادهای مشترک گیم‌نیوز و پاسیو، این هفته با هم در کافه پاسیو (اصفهان) به گفتگو در رویداد «درباره» با موضوع سریال ریک و مورتی (Rick and Morty) خواهیم نشست. این رویداد روز جمعه (11 مرداد) از ساعت هفت عصر (19:00) آغاز می‌شود و منتظریم تا با حضور گرم شما در جمعی صمیمی به انتقال تجربه و برداشت از سه فصل پخش شده از سریال Rick and Morty بنشینیم.

آخر هفته‌ی گذشته در کافه پاسیو با هم به بحث و تبادل نظر درباره سریال استرنجر تینگز پرداختیم. در این جلسات بیشتر تمرکزمان بر روی دست یافتن به درکی عمیق‌تر از آثار هنری و سرگرمی با استفاده از نقطه نظرات مختلف است و همه‌ی شما به شرکت در این رویداد دعوت هستید.

حالا با نزدیک شدن به موعد پخش فصل چهارم از سریال ریک و مورتی و با توجه به تعداد بالای بینندگان و طرفداران این سریال، لازم دانستیم تا بحث را به سمت این انیمیشن خلاقانه سوق دهیم. در حالی که سریال ریک و مورتی یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های سرگرمی سال‌های اخیر محسوب می‌شود، بحث درباره آن می‌تواند به یکی از بهترین گفتگوهای ما تبدیل شود.

ریک و مورتی یکی از پیچیده‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر است و به همین خاطر پیش از ورود به بحث درباره آن، شاید لازم باشد که اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشیم. به همین مناسبت در طول این هفته مطالب متعددی درباره‌ی این سریال و تئوری‌های پیرامونش، معرفی فصل چهارم و تحلیل و بررسی آن را خواهید خواند که به شما کمک می‌کند تا با درکی بهتر به گفتگو وارد شوید. بنابراین در این هفته گیم‌نیوز را زیر نظر داشته باشید و منتظر مطالب ریک و مورتی دار باشید!

گیم‌نیوز و پاسیو با همکاری یکدیگر قصد دارند تا رویدادهای مشابه را برای موضوعات مختلف دیگر برگزار کنند و در هفته‌های آینده نیز پیرامون موضوعات دیگر رویدادهایی را برگزار خواهیم کرد که حضور شما قطعا می‌تواند مفید و دلگرم‌کننده باشد. برای حضور در این رویداد ثبت نام الزامی نیست، اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر حضور خود را از طریق ایوند در این رویداد به ما اعلام کنید.

سریال ریک و مورتی می‌تواند موضوع خوبی برای چند ساعت بحث و گفتگوی صمیمی در یک فضای آرام و دوستانه باشد. برای شرکت در این رویداد کافی است از ساعت 7 عصر در کافه پاسیو، واقع در خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی حضور داشته باشید. منتظرتان هستیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.