Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال جان ویک همچنان در دست ساخت است و یک پیش‌درآمد خواهد بود

0

سال 2017 بود که گزارشی مبنی بر ساخت سریال جان ویک با عنوان The Continental از طریق رسانه‌های مختلف منتشر شد. به رغم گذشت دو سال از این موضوع، اطلاعات چندانی در خصوص این پروژه در دسترس نیست اما با توجه به موفقیت تجاری جان ویک 3، به نظر می‌رسد که این سریال همچنان در حال طی کردن مراحل ساخت خود است.

The Continental توسط شبکه‌ی Starz ساخته می‌شود. در واقع این سریال پیش‌درآمدی بر مجموعه‌ی سینمایی جان ویک خواهد بود که روی نحوه شکل‌گیری سازمان تمرکز دارد. همچنین بنابر گفته‌ی سازندگان، The Continental تا پیش از انتشار جان ویک 4 در سال 2021 منتشر نمی‌شود.

یکی از سوالات مهم در خصوص سریال The Continental مربوط به حضور کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک است اما متاسفانه هنوز اطلاعاتی مبنی بر تایید حضور کیانو ریوز در این سریال منتشر نشده است.

جان ویک 4 در تاریخ جمعه 31 اردیبهشت ماه 1400 (21 می 2021 میلادی) اکران می‌شود. چندی پیش شاهد انتشار قسمت سوم این سری هیجان‌انگیز بودیم که توانست عملکردی بسیار خوبی داشته باشد و فروش 319 میلیون دلاری را تجربه کند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.