Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی کارتی سایبرپانک ۲۰۷۷ با عنوان Afterlife معرفی شد

0

سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که سال آینده، یک بازی کارتی سایبرپانک ۲۰۷۷ به‌طور مستقل عرضه خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی کارتی سایبرپانک ۲۰۷۷ که با پسوند Afterlife: The Card Game شب گذشته معرفی شد، یک بازی کارتی فیزیکی است که توسط سی‌دی پراجکت رد با همکاری ناشر بازی‌های رومیزی، CMON ساخته می‌شود. در این بازی شما نقش یکی از اعضای گروه Fixers را بازی می‌کنید که به «مغز مبتکر و بانک اطلاعات» نایت‌ سیتی شناخته می‌شوند. در این بازی باید سایبرپانک‌ها را استخدام کنید و قبل از فرستادنشان به ماموریت، آن‌ها را تجهیز کنید.

بازی کارتی سایبرپانک ۲۰۷۷

در توضیحات توسعه‌دهنده‌ی بازی نوشته شده:

با موفقیت در هر انجام هر ماموریت، میزان Street Cred شما افزایش پیدا می‌کند و افرادتان که در ماموریت زنده مانده‌اند حرفه‌ای می‌شوند و تجربیات و مهارتشان را به تازه‌کارها منتقل می‌کنند. در خیابان‌هایی که با نور نئون‌ها روشن شده‌اند، Street Cred تنها چیزی است که ارزش دارد.

هیچ چیز در نایت‌ سیتی ارزان نمی‌شود؛ باید بین چیزی که می‌خواهید و چیزی‌هایی که می‌توانید هزینه‌ش را بدهید، تعادل ایجاد کنید. با استفاده از مکانیک خلاقانه‌ی انتخاب کارت و داشبورد مخصوص، باید تصمیم بگیرید که کدام کارت را خریداری می‌کنید و برای این‌کار حاضرید چه چیزی را قربانی کنید.

بازی کارتی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ معلومی از سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.