Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Mario Maker 2 فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است

0

اخیرا شرکت نینتندو گزارش مالی خود برای سه ماهه نخست سال 2019 را منتشر کرده است که در آن شاهد انتشار جزئیاتی از عملکرد پروژه‌های این شرکت از جمله بازی Mario Maker 2 هستیم. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بنابر این گزارش، شرکت نینتندو موفق شده است تا 2.13 میلیون کنسول نینتندو سوییچ را در سه ماهه نخست سال 2019 به فروش برساند. با این حساب مجموع فروش کنسول نینتندو سوییچ تقریبا 37 میلیون دستگاه است. علاوه بر این، شرکت نینتدو یکی از مورد انتظارترین بازی‌های خود با نام Mario Maker 2 را در این بازه زمانی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این عنوان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

بنابر گزارش مالی ننیتندو، Mario Maker 2 موفق شده است تا 2.42 میلیون نسخه فروش داشته باشد. نکته‌ای قابل توجه این است که بازی Mario Maker 2 در اواخر سه ماهه مالی نخست سال 2019 یعنی در تاریخ جمعه 7 تیر ماه 1398 (28 ژوئن 2019 میلادی) منتشر شده است.

البته Mario Maker 2 تنها بازی موفق نینتندو در سه ماهه مالی نخست 2019 نیست؛ Mario Kart 8 Deluxe که از آن به عنوان پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ یاد می‌شود، توانسته است تا 1.2 میلیون نسخه دیگر فروش داشته باشد و مجموع فروش خود را 17.89 نسخه برساند. Super Smash Bros. Ultimate هم به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و توانسته است تا مجموع فروش  14.73 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.