Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو سوییچ تقریبا ۳۷ میلیون دستگاه فروش داشته است

0

نینتندو گزارش مالی جدیدی را در پایان ماه ژوئن 2019 منتشر کرده که طبق آن آمار فروش مجموع دستگاه‌های نینتندو سوییچ در عمرش به 37 میلیون دستگاه نزدیک شده است و بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز برای تصاحب رتبه‌های برتر تلاش می‌کند.

نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن به عدد 36.87 میلیون دستگاه فروخته شده رسیده است. بازی‌های این کنسول نیز بالغ بر 210 میلیون نسخه فروخته شده‌اند.

پرفروش‌ترین عناوین کنسول نینتندو سوییچ نسبت به ماه مارس تغییر نکرده‌اند، اما با توجه به فروش بالای بازی سوپر اسمش، محتمل است که این بازی به زودی جای «سوپر ماریو ادیسه» را در مکان دوم بگیرد.

تا پایان ماه مارس، رتبه‌های دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ به بازی‌های Super Mario Odyssey با 14.44 میلیون نسخه و Smash Bros. با 13.81 میلیون نسخه تعلق گرفته بود، اما آمار جدید نشان می‌دهند که ادیسه با تنها نیم میلیون نسخه فروش در این ماه‌ها و سوپر اسمش با نزدیک به 1 میلیون نسخه فروش، نزدیک به تغییر جایگاه هستند.

سوپر اسمش در حال حاضر تنها 200 هزار نسخه با ادیسه فاصله دارد.

نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن به عدد 36.87 میلیون دستگاه فروخته شده رسیده است.

هر دو بازی با فروش کمتری پشت سر بازی Mario Kart 8 Delux قرار گرفته‌اند. بازی Pokemon Let’s Go با این‌که به تازگی منتشر شده است در رتبه‌ی پنجم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

با این‌که بازی Super Mario Maker 2 هنوز به جمع ده بازی پرفروش نینتندو سوییچ وارد نشده است نینتندو آمار فروش آن را نیز اعلام کرده است.

  1. Mario Kart 8 Deluxe — 17.89 million
  2. Super Mario Odyssey — 14.94 million
  3. Super Smash Bros. Ultimate — 14.73 million
  4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild — 13.61 million
  5. Pokemon Let’s Go — 10.98 million
  6. Splatoon 2 — 9.02 million
  7. Super Mario Party — 6.99 million
  8. New Super Mario Bros. U Deluxe — 4.10 million
  9. 1-2 Switch — 3.01 million
  10. Mario Tennis Aces — 2.75 million

بازی Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن پرفروش‌ترین بازی آمریکای شمالی نیز بود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.