Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که تا کنون درباره‌ی سریال ویچر نت‌فلیکس می‌دانیم – The Witcher

0

یکی از پربحث‌ترین سریال‌های پیش‌رو سریال ویچر شبکه‌ی نت‌فلیکس است که تا پایان سال میلادی جاری پخش خواهد شد.

اولین بار این سریال در زمستان دو سال گذشته معرفی شد و پس از آن اخبار زیادی از آن شنیده‌ایم. طرفداران بازی‌های ویدئویی مجموعه‌ی The Witcher بسیار مشتاق تماشای این سریال هستند و احتمالا عمده‌ی تماشاگران آن را نیز تشکیل می‌دهند.

اگرچه گیمرها ممکن است به خاطر تفاوت‌های سریال با بازی و تاکید چندین باره‌ی کارگردان مبنی بر اقتباس از رمان‌ها در این سریال چندان هم راضی نباشند. اما به هر حال منتظر اخبار بیشتر از آن هستند.

برای بسیاری از طرفداران ویچر، کتاب‌های فانتزی این مجموعه چندان از بازی‌ها جدا نیستند و به همین خاطر سریال ویچر نت‌فلیکس هم یک اقتباس از بازی محسوب می‌شود. اگرچه تا کنون اقتباس چندان موفقی از بازی‌های ویدئویی برای سینما و تلویزیون انجام نشده است، این بار ممکن است اتفاق متفاوتی بیفتد.

با این‌که ماه‌ها تا پخش این سریال فاصله‌ی زمانی داریم، اخبار زیادی درباره‌ی آن شنیده‌ایم، که شاید دنبال کردن همه‌ی آن‌ها به مرور برای شما سخت بوده باشد، اما در این مطلب همه‌ی اطلاعاتی که تا کنون درباره‌ی سریال ویچر نت‌فلیکس می‌دانیم را یک‌جا جمع کرده‌ایم.

تاریخ پخش دقیقی وجود ندارد [فعلا]

اگرچه قرار بود این سریال در سال 2020 پخش شود، نت‌فلیکس آن را جلو انداخت و خوش‌بختانه تا پیش از پایان سال 2019 میلادی شاهد پخش فصل اول سریال The Witcher از شبکه‌ی نت‌فلیکس خواهیم بود.

اگرچه تاریخ پخش دقیقی وجود ندارد، این سریال زمانی در پاییز 2019 پخش خواهد شد.

داستان این سریال درباره‌ی چیست؟

داستان «ویچر» درباره‌ی یک شکارچی هیولای تغییر یافته است که «برای یافتن جایگاه خود در دنیایی که انسان‌ها خیبث‌تر از هیولاها هستند دست و پا می‌زند». این توضیح دقیقی است که شبکه‌ی نت‌فلیکس درباره‌ی سریال ویچر داده است.

این سریال یک اکشن فانتزی با نقش آفرینی شخصیت اصلی به نام «گرالت» است که موجودات اسرارآمیز را شکار کرده و می‌کشد.

این‌که خط داستانی سریال دقیقا چه چیزی را دنبال می‌کند هنوز مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که به روابط گرالت با سیری و یه‌نه‌فر و تریس دقت کافی شده و داستان پیرامون همین شخصیت‌ها و مخصوصا سیری خواهد گشت.

اگر می‌خواهید درباره‌ی داستان ویچر و مخصوصا مجموعه بازی The Witcher سی‌دی‌پراجکت‌رد اطلاعات بیشتری داشته باشید این مطلب را بخوانید.

سریال اقتباسی از رمان‌های ویچر است

اگرچه بازی The Witcher III: The Wild Hunt بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها تا این زمان است، و بازی‌های قبلی این مجموعه نیز دست کمی از آن ندارند، نت‌فلیکس اعلام کرده که سریال ویچر را بر اساس منبع اصلی می‌سازند.

داستان‌های ویچر که توسط نویسنده‌ی لهستانی «آندره ساپکوفسکی» نوشته شده است، داستان «گرالت از ریویا» یک شکارچی هیولا با قدرت‌های ماورایی را روایت می‌کند.

صرف‌نظر از این‌که سازندگان درباره‌ی منبع اقتباس سریال چه می‌گویند باز هم عده‌ای هستند که معتقدند سریال از بازی‌ها بیشتر اقتباس کرده تا رمان. به همین خاطر «دینش شمداسانی» از استودیوی Hivemind یکی از شرکت‌های سازنده‌ی سریال ویچر نت‌فلیکس در این باره می‌گوید:

چیزی شبیه گفتمان اینجا [در Hivemind] شکل گرفته که معتقد است ویچر در واقع اقتباسی از بازی‌های ویدئویی است.

او ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم که هر دوی این‌ها یکی در نظر گرفته شوند، علی‌رغم این واقعیت که سریال از منبع ادبی اقتباس می‌شود.»

اما از نظر ظاهری سریال به بازی شبیه‌تر است

اگرچه داستان و شخصیت‌ها بر اساس داستان بازی‌های مجموعه ویچر نوشته نشده‌اند، مشخص است که در ظاهر آن‌ها نهایت استفاده از آن‌چه سازندگان بازی The Witcher در این سال‌ها به آن رسیده‌اند را برده‌اند.

شمداسانی می‌گوید: «نت‌فلیکس برای سریال ویچر همه‌ی راه‌ها را رفته است. آن‌ها تعداد زیادی منبع را زیر و رو کرده‌اند.»

او در ادامه تاکید می‌کند که از نظر ظاهری سریال به بازی‌های ویدئویی ویچر بسیار شبیه است:

چیزهای زیادی از بازی‌ها گرفته شده‌اند، مخصوصا از نظر ظاهری.

و همه در این سریال عالی به نظر می‌رسند!

تعدادی تصویر تبلیغاتی از بازیگران در نقش‌های اصلی این سریال منتشر شده است که نشان می‌دهد شخصیت‌ها در این سریال فوق‌العاده‌اند.

در اواخر ماه جولای تصاویری از گرالت، سیری و یه‌نه‌فر منتشر شدند که در این مطلب می‌توانید همه‌ی آن‌ها را ببینید.

تنها نکته‌ای که عجیب بود این بود که گرالت در این تصاویر تنها یک شمشیر به همراه داشت که طرفداران بعدا فهمیدند دلیل آن چیست: با این‌که سریال به میزان زیادی به بازی شبیه است، منبع اقتباس اصلی آن رمان‌های ویچر هستند. که در این داستان‌ها گرالت یکی از دو شمشیر خود را بر دوش خود و دیگری را در پارچه‌ای مخصوص حمل می‌کند.

بازیگران

ترکیب بازیگران سریال ویچر قوی و فوق‌العاده است. «هنری کویل»‌ بازیگر نقش سوپرمن که خودش دوست داشت در نقش گرالت حضور یابد به آن رسید و مهم‌ترین بازیگر این سریال محسوب می‌شود.

در کنار او دیگر بازیگران نقش‌های اصلی هم به خوبی انتخاب شده‌اند، اگرچه ممکن است آن تصویری که در ذهن گیمرها وجود دارد را بازتاب ندهند. بازیگران اصلی سریال:

  • هنری کویل در نقش گرالت
  • فریا آلن در نقش سیری
  • آنیا کالوترا در نقش یه‌نه‌فر

دیگر بازیگران سریال را اینجا بشناسید.

فیلم‌برداری فصل اول سریال تمام شده است

دیگر خبر مهمی که درباره‌ی این سریال داریم، این است که ساخت فصل اول آن تمام شده است. هنری کویل در اوایل ماه ژوئن خبر داد که کار فیلم‌برداری این سریال به پایان رسیده است.

نت‌فلیکس در تلاش است که پست-پروداکشن این سریال را خیلی سریع انجام دهد تا پخش آن به فصل پاییز امسال برسد.

اولین تیزر از این سریال منتشر شده است

نت‌فلیکس همین چند هفته پیش بود که اولین تریلر داستانی از این سریال را در جریان کامیک-کان 2019 سن‌دیه‌گو منتشر کرد. در این تریلر با همه‌ی چیزهایی که دلتان می‌خواهد ببینید مواجه خواهید شد.

اینجا می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی سریال ویچر و نقد و بررسی آن پس از عرضه را در گیم‌نیوز خواهید خواند. با ما همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.