Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game مشخص شد

0

بازی ریمستر شده شکارچیان روح (Ghostbusters) در اکتبر منتشر خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده نسخه HD بازی شکارچیان روح به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه خواهد شد.

سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در ماه می اعلام کرد که این بازی برای پلی استیشن ۴، سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی از فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) فروخته خواهد شد. نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی برای کنسول‌ها را می‌توان پیش خرید کرد.

این بازی که در سال ۲۰۰۹ برای پلتفورم‌های مختلف منتشر شده بود داستان یک تازه‌کار را تعریف می‌کند که به تیم شکارچیان روح پیوسته است.

بازی از صدای خود بازیگران اصلی فیلم استفاده کرده و به غیر از آنها، از صدا و چهره بازیگرانی همچون برایان دویل-موری (Brian Doyle-Murray)، آنی پاتز (Annie Potts)، ویلیام آترتون (William Atherton) و مکس وون سیدو (Max von Sydow) استفاده شده است.

بازی در سال ۲۰۰۹ خوب عمل کرد و مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفت که می‌تواند دلیل این بازسازی باشد. بعد از فیلم ناموفق ۲۰۱۸ فیلم جدیدی از این عنوان برای سال ۲۰۲۰ در حال ساخت است و امید است که بازی جدیدی هم از شکارچیان روح ساخته شود.

برای پیگیری اخبار بیشتر از فیلم و ریمستر بازی Ghostbusters با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.