Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل ۱۰ فورتنایت – با ماموریت‌های جدید و سیستم چالش‌های پرستیژ آشنا شوید

0

فصل 10 بازی فورتنایت شروع شده و سیستم چالش‌های این بازی دچار تغییرات زیادی شده است.

در فصل‌های قبلی، به اندازه‌ی 10 هفته چالش‌های رایگان و بتل پس در بازی وجود داشتند و در کنار آن‌ها مپ‌های فصلی و چالش‌های اورتایم و دیگر موارد، ارائه می‌شدند.

در فصل دهم دیگر خبری از چالش‌های هفتگی نیست و به جای آن‌ها «ماموریت‌ها» به بازی اضافه شده‌اند که چالش‌های متفاوتی هستند که به اسکین‌های مشخص و چالش‌های پرستیژ مرتبط می‌شوند.

اگرچه دارندگان بتل پس بازی صاحب فعالیت‌های متفاوتی مثل دایناسور و مجسمه و چالش‌های مرتبط با آن‌ها می‌شود، بازی‌کنندگان رایگان بازی محتوای کمتری به دست آورده‌اند.

شاخه‌ی نقره‌ای بتل پس بازی، که تایرهای رایگان محسوب می‌شوند، همچنان در بازی وجود دارند پس کسانی که نمی‌خواهند پولی بابت بتل پس بازی بپردازند همچنان قادر خواهند بود آیتم‌های ویژه و تجربه کسب کنند، اما هنوز مشخص نیست که ابتدا کدام چالش‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

فصل 10 فورتنایت: چالش‌های رایگان

چالش‌های هفتگی بازی حالا فرمی با عنوان چالش‌های مضمونی به خود گرفته‌اند، از این قبیل می‌توان به چالش‌های «سفر جاده‌ای» (Road Trip challenges) اشاره کرد.

خبری از چالش‌های روزانه نیست.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که تنها راهی که شما می‌توانید در شاخه‌ی نفره‌ای پیشروی کنید با بازی کردن مسابقات و حضور یافتن در برخی از چالش‌های LTM مثل B.R.U.T.E. Squad LTM است، اگرچه جوایز چندانی برای کسب کردن وجود ندارد.

فصل 10 فورتنایت: چگونه یک ماموریت را پرستیژ کنیم؟

چالش‌های Prestige زمانی در دسترس قرار می‌گیرند که شما 7 چالش را از هر کدام از پلی‌لیست‌های ماموریت‌ها (Mission) انجام داده باشید.

بسته به نوع ماموریت، می‌توانید امتیاز تجربه (XP) اضافه دریافت کنید یا اسکین جدیدی را بعد از تمام کردن هر کدام از چالش‌های سخت بازی به دست آورید.

چالش‌های Level-Headed اسکین‌های جدیدی برای چند کارکتر مختلف بازی ارائه می‌دهند، اما دیگر ماموریت‌های بازی وابسته به یک اسکین خاص مثل Catalyst هستند.

ماموریت‌های Style به شما امکان ردیابی آیتم‌های ویژه‌ی مختلفی برای هر اسکین را می‌دهد.

در نهایت ماموریت‌های Zero Point  هستند که در ازای تمام کردن ماموریت‌ها و چالش‌های پرستیژ به شما جایزه می‌دهند.

مشخص نیست که چه تغییراتی برای کشاندن بازی‌کنندگانی که قادر به خرید بتل پس پولی بازی نیستند ایجاد خواهد شد تا آن‌ها نیز از چالش‌های زمان‌دار بازی بهره ببرند.

منتظریم تا اپیک گیمز اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کند. در عین حال، می‌توانید اینجا با تغییرات نقشه‌ی بازی در فصل دهم آشنا شوید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.