Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بندیکت کامبربچ در تلاش برای توسعه‌ی فصل دوم سریال Patrick Melrose

0

سریال Patrick Melrose در سال 2018 با پنج قسمت پایان یافت. اما بندیکت کامبربچ و تیم سازنده به دنبال راهی برای توسعه فصل دوم هستند.

سریال Patrick Melrose که بر اساس رمان‌های ادوارد سنت آبین ساخته شده بر روی زندگی پردردسر مردی تمرکز می‌کند که کودکی و گذشته بسیار سختی داشته و اکنون نیز گرفتار مواد مخدر است و سعی دارد از این منجلاب رهایی یابد. همچنان می‌توان به زندگی ملرز اشاره کرد و بعد‌های دیگری را کشف کرد اما آنچه در رمان‌ها بوده به پایان رسیده است.

تهیه کنندگان این سریال می‌گویند که خط‌های داستانی مختلفی روی میز برای انتخاب است اما نظر آخر و نهایی را خالق رمان‌ها یعنی ادوارد سنت آبین می‌دهد.

شوق و اشتیاق زیاد ما برای این رمان‌ها در کنار تجربه لذت‌بخش کار کنار ادوارد برگر و دیوید نیکولاس باعث شده تا بتوانیم راجع به آینده این سریال با یکدیگر گفتگو کنیم. ایده‌های زیادی برای زندگی پاتریک مطرح شده اما در آخر این ادوارد سنت آبین خواهد بود که تصمیم می‌گیرد و ما همه امیدوار به الهام گرفتن از او هستیم.

این رمان داستانی تقریبا یک نیمه بیوگرافی است چرا که این نویسنده همیشه از تجربه‌های شخصی خود با افرادی که در زندگی ملاقات کرده برای خلق داستان‌هایش استفاده می‌کند بنابراین عجیب نیست که او تاثیر به سزایی در روند داستان پاتریک داشته باشد.

سریال Patrick Melrose با پخش در شبکه Showtime آمریکا و Sky Atlantic بریتانیا با نقد‌های خیلی خوبی مواجه شد و پنچ نامزدی در امی و دو جایزه بفتا برای بهترین مینی سریال و بهترین بازیگر که بندیکت کامبربچ باشد دریافت کرد. او پس از دریافت جایزه گفت:

Patrick Melrose یه اثر فوق‌العاده است چه در کتاب‌ها و چه در فیلمنامه، یک کارگردان فوق‌العاده،  تیم سازنده شگفت انگیز و خانواده و تمام بازیگزانش تکرار نشدنی هستند هر چند که ما می‌حواهیم تکرار شود.

با توجه به صحبت‌ها می‌توان امیدوار بود او با دیگر با کارکتر ملرز به تلویزیون بازگردد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.