Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتقال نینجا به میکسر همراهی ۵۰۰ هزار کاربر را به دنبال داشت

0

انتقال نینجا به میکسر برای او 500 هزار دنبال‌کننده داشته و موج عظیمی از دانلود برای پلتفرم استریم مایکروسافت رقم زده‌است.

با اینکه تنها چند روز از کوچ کردن نینجا از توییچ به میکسر گذشته اما در همین مدت می‌توان موفقیت نینجا و میکسر را در این انتقال تأیید کرد. این استریمر معروف با استریم بازی فورتنایت شناخته می‌شود و پیش‌از انتقالش در توییچ به شهرت بی‌سابقه‌ای رسید. پیش‌از این EA برای استریم و ارتقای بازی Apex Legends به او یک میلیون دلار پرداخت‌کرد.

به لطف استریم نینجا در آخر هفته و میکسر که به کاربرانش اجازه داده کانال استریم نینجا را به صورت رایگان Subscribe کنند، حالا او به سرعت 500 هزار کاربر را همراه خود کرده‌است. علاوه بر آن، او دارای بیش‌از 600 هزار Follower دارد و مجموع بازدید استریم‌هایش به 3.8 میلیون رسیده‌است. در توییچ، او بیش از 10 میلیون Follower داشت اما هیچگاه نتوانست به همچین آماری در میزان Subscribe برسد.

این اتفاق میزان محبوبیت میکسر را نیز به طرز چشم‌گیری افزایش داده‌است. در آمریکا میکسر به صدر جدول برنامه‌های رایگان اپ استور رسیده و دلیل آن نیز دانلود این برنامه توسط طرفداران نینجا است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.