Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تبدیل شدن بروس بنر به هالک باهوش در Avengers: Endgame برای جنگ ابدیت فیلم‌برداری شده بود!

0

فیلم Avengers: Endgame بدون شک بزرگ‌ترین فیلم امسال است. این فیلم هفته‌ی گذشته‌ی به صورت دیجیتالی عرضه شد و نسخه‌های با کیفیت آن اکنون در ایران تماشا شده‌اند. هالک باهوش در این فیلم یکی از مواردی است که احتمالا نظر شما را هم به خود جلب کرده است!

حالا که احتمالا شما هم این فیلم را در خانه دیده‌اید، چیزهای زیادی هست که می‌شود درباره‌ی آن گفت که قبلا به خاطر خطر لوث شدن داستان ممکن نبود.

در کنار نسخه‌ی نمایش خانگی این فیلم، توضیحات صوتی درباره‌ی پروسه‌ی ساخت Endgame نیز منتشر شده است که اطلاعات جذابی از فیلم و داستان ساخت آن به ما می‌دهد.

از این جمله است تبدیل «بروس بنر»‌ به «هالک» و باقی‌ ماندن او در این حالت و تبدیل شدنش به «هالک باهوش» (Smart Hulk) در فیلم Avengers: Endgame. فیلم‌نامه‌نویس این فیلم در این‌باره توضیح داده است که حضور هالک باهوش ابتدا برای فیلم قبلی انتقام‌جویان یعنی Infinity War در نظر گرفته شده بود:

ما او را در حین فیلم‌برداری هالک باهوش صدا می‌زدیم. خلق شدن هالک باهوش، در Infinity War اتفاق افتاد.

«استیو مک‌فیلی» این‌چنین ادامه می‌دهد:

او در حال جنگ در واکاندا بود. آرک داستان این بود که بنر و هالک با هم سازش نمی‌کنند. هالک خارج نمی‌شود تا به بنر کمک کند و درست در زمانی که بیشتر از همیشه نیاز دارد، این دو به نوعی سازش می‌رسند. و هالک باهوش از دل زره آیرون من بیرون می‌آید و Cull Obsidian را تا حد مرگ کتک می‌زند و او را نابود می‌کند.

او در ادامه به توضیح این که چرا چنین چیزی در فیلم ممکن نبود می‌پردازد: «مشخص بود که فیلم نمی‌تواند چنین موفقیت عجیبی را تاب بیاورد.» مک‌فیلی می‌گوید:

لازم بود که فیلم در پرده‌ی سوم در زنجیره‌ی شکست‌های خود باقی بماند که به معنی تغییراتی در جلوه‌های ویژه‌ی فیلم در آخرین لحظات بود.

این صحنه تا آخرین روزهای پساتولید هم در فیلم باقی مانده بود: «تصمیم حذف کردن این صحنه به روزهای تدوین Infinity War موکول شد،‌زمانی که ما فیلم‌برداری Endgame را تمام کرده بود.»

«کریس مارکوس» دیگر فیلم‌نامه‌نویس این فیلم با اشاره به این نکته تاکبد کرد که این صحنه حتا به مخاطبینی از فیلم نشان داده شد که آن‌ها قادر به پذیرفتن آن نبودند. کارگردان فیلم «آنتونی روسو» در نهایت تصمیم گرفت که فضای کافی برای روایت این داستان وجود ندارد، چرا که همه چیز در کلایمکس فیلم به سرعت اتفاق می‌افتد.

مک‌فیلی توضیح می‌دهد:

فکر کنید که درست قبل از این‌که تانوس بیاید، یک صحنه ببینیم که در آن هالک از پشت درخت‌ها بیرون می‌آید و ناتاشا به او می‌گوید: “سلام گنده!، خورشید داره میره پایین” و هالک به زبان انگلیسی روان جواب بدهد: “اوه، ناتاشا! اون… الان وقت این حرف‌ها نیست.”

و نتیجه‌گیری می‌کند: «و شما باید از دیدن این صحنه خوشحال و هیجان‌زده شوید و بعد بلافاصله ببینید که نیمی از آن‌ها قرار است به خاکستر تبدیل شوند. لحن درستی نداشت.»

اما بشکنِ تانوس هم به نوعی برای هالک کارساز می‌شود. بروس-هالک در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. او به نوعی آخرین بازمنده از ابرقهرمانان است. بسیاری از طرفداران می‌خواهند با او عکس بگیرند.

به نظر من رکن اساسی این معضل که «بنر» کیست، این است که دو شخصیت وجود دارند که بر سر یک بدن میزبان می‌جنگند، و از هم متنفر هستند، و این داستانِ او برای چندین سال بوده است. تا جایی که، بنر، که یک انسان خردمند است تصمیم می‌گیرد که “چرا کدورت‌ها رو کنار نذاریم و این مشکل رو به طرزی متمدنانه حل نکنیم؟” و این تصمیم آن دو را با هم یکی می‌کند.

فیلم Avengers: Endgame را حالا می‌توانید در کیفیت‌های مختلف تماشا کنید و مطمئن شوید که همه‌ی مطالب و اطلاعات مرتبط با آن را در گیم‌نیوز دنبال خواهید کرد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.