Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم سینمایی دیویژن در مرحله‌ی نگارش فیلم‌نامه است

0

فیلم سینمایی دیویژن با بازی جیک جیلنهال و جسیکا چستین در حال ساخته شدن است اما به این زودی‌ها اکران نخواهد شد. دیوید لیچ کارگردان ما را در جریان آخرین اخبار فیلم بعدی شبکه نتفلیکس قرار داده است.

ما در حال حاضر در مزحله فیلمنامه هستیم بعد از آن نوبت به برنامه‌ریزی و حضور همه است تا کار را آغاز کنیم.

وی می‌گوید روند جمع کردن افراد برای آغاز کار فیلم دیویژن به سرعت بیشتری در حال انجام است. او همچنین افزود که مطمئن است افرادی که برای این پروژه انتخاب شدند بهترین هستند.

من آنچه را که دارم دوست دارم و من عاشق کار کردن با این دو بازیگر فوق‌العاده هستم (جیک جیلنهال و جسیکا چستین). تیم ما شامل کلی مک‌کورمیک به عنوان تهیه کننده، من، جیک و جسیکا است. ما یک تیم متمرکز داریم که به داشته‌ها و آن چه که قرار است اتفاق بیوفند اهمییت می‌دهد.

در مصاحبه‌ای جداگانه جیلنهال می‌گوید مشتاق است تا در تمرینات نظامی استودیو 87Eleven برای این فیلم شرکت کند. کیانو ریوز نیز با همین استودیو برای بازی در نقش جان ویک تمرین کرد.

در حال حاضر هیچ اخباری از داستان فیلم منتشر نشده و نمی‌دانیم فیلمبرداری و یا تاریخ اکران چه زمانی است. تنها اخبار موجود محل فیلمبرداری آن است که در منهتن جایی که قسمت اول بازی اتفاق می‌افتد است.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.