Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دیزنی خبر از بازسازی «تنها در خانه» و «نیمه‌شب در موزه» و دو فیلم دیگر داد!

0

دیزنی خبر از بازسازی فیلم‌های محبوبی همچون «تنها در خانه» (Home Alone) و «نیمه‌شب در موزه» (Night at the Museum) برای پخش در سرویس دیزنی پلاس داد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

دیزنی اعلام کرد نقشه‌ها‌یی برای بازسازی سری «تنها در خانه» و «نیمه شب در موزه» دارد، اما در حال حاظر آن‌ها در مرحله‌ی اولیه هستند. امروز در طی یک تماس کاری، مدیر دیزنی یعنی اقای «باب ایگر» تایید کرد که دیزنی  قرار است عناوین تنها در خانه، نیمه شب در موزه، «دو جینش ارزان‌تر است» (Cheaper by the Dozen) و «خاطرات روزانه یک بی‌عرضه» (Diary of a Wimpy Kid) را برای سرویس دیزنی پلاس بازسازی کند.

همچنین آقای «ایگر» در مصاحبه با هالیوودریپورتر درباره‌ی اهداف این کار گفت:

 ما تمرکز می‌کنیم تا روی عناوین وسیع فاکس نفوذ داشته باشیم تا آن هارا  از نظر محتوی  [برای مصرف کننده] غنی تر کنیم

تمام این عناوین برای « فاکس قرن بیستم» است که با خریداری شدنش توسط دیزنی با قیمت ۷۱.۳ میلیارد دلار به دیزنی واگذار شد.

اقای «ایگر» اشاره نکرد که نسخه‌های بازسازی قرار است به صورت سریال باشند یا فیلم سینمایی. عنوان «نیمه شب در موزه» با فروش ۵۴۰ ملیون دلاری بزرگ‌ترین این عناوین است همچنین مجموعه «تنها در خانه» توانسته فروش ۴۹۰ ملیون دلاری داشته باشد.

قبل از خریداری شدن دیزنی توسط فاکس، قرار بود  «تنها در خانه» با بازی «رایان رینولدز» با درجه سنی بزرگ‌سالان ساخته شود. داستان فیلم از آن جا شروع می‌شد که «رایان رینولدز» پروازش را از دست می‌هد و به خانه بر می‌گردد و در تنهایی احساس می‌کند که کسی وارد خانه شده است و حالا او باید از خانه‌ی خود محافظت کند. بعد از خریداری شدن فاکس توسط دیزنی سرنوشت فیلم نامعلوم است.

دیزنی پلاس قرار است در ماه نوامبر و با اشتراک ماهانه ۷ دلار به بازار بیاید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.