Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان ددپول ۲ درباره‌ی آینده این فیلم در دیزنی می‌گوید

0

فیلم بعدی ددپول (Deadpool) یکی از آن عناوینی است که مالکیت آن پس از خریداری شدن فاکس توسط دیزنی در دست دیزنی افتاده است. با توجه به درجه بندی بزرگ‌سال دو فیلم ددپول این انتظار می‌رفت که دیزنی خانواده دوست بالاخره قرار است یک فیلم ابرقهرمانی با درجه بندی سنی بزرگ‌سال منتشر کند.

کارگردان ددپول ۲ یعنی آقای «دیوید لیچ» در یک مصاحبه اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی برای فیلم ددپول گرفته نشده و مشخص نیست که فیلم با درجه بندی سنی بزرگ‌سال ساخته شود.

اقای «لیچ» گفت:

درجه‌ی سنی بزرگسال لزوما یک برند برای استدیوی مارول نیست و ضرورتی وجود ندارد که ددپول با درجه‌ی بندی سنی بزرگ‌سال ساخته شود و از طرفی دیزنی نیاز ندارد تا حتما فیلم مثبت ۱۳ سال بسازد. فکر می‌کنم می‌توانیم به جاهای خوبی برسیم.

همچنین در ادامه‌ی مصاحبه او به شنیده های خود درباره‌ی آینده‌ی ددپول در دیزنی اشاره کرد و آن را مثبت دانست:

هنوز ابهام‌های زیادی درباره‌ی اینکه آن‌ها می‌خواهند در دنیای مارول و دیزنی با ددپول چه کار کنند وجود دارد اما طبق چیزهایی که شنیده‌ام آن‌ها تصمیم‌های مثبتی گرفته‌اند.

هفته‌ی پیش، «رایان رینولدز» بازیگر این مجموعه اعلام کرد که شاید ددپول به استودیوی سینمایی مارول بپیوندد،‌ اما تا به امروز چیزی در این‌باره معرفی نشده است. با این حال دیزنی با خریدن فاکس صاحب تمام کاراکتر‌های «مردان ایکس» نیز هست.

این در حالی است که «باب ایگر»،مدیر دیزنی، درباره‌ی انتشار فیلم با درجه‌بندی بزرگ‌سال اعلام کرده بود که :

قرار است در این تجارت [ساخت فیلم بزرگ‌سال] ادامه‌ی کار دهیم. ما باور داریم که جا برای بازتاب آثار فاکس بدون آنکه طبیعت یا محتوی آن ها تحت تاثیر دیزنی قرار بگیرد وجود دارد. به این معنی که  در این اواخر شاهد محبوب شدن آثار رده‌ی بزرگ‌سال مانند ددپول در بین طرفدار ها بوده‌ایم و قرار است تجارتش را ادامه دهیم و حتی ممکن است جای بیشتری برای این آثار بازکنیم.

ددپول 2 نیز قبلا با رده بندی مثبت 13 سال در دسامبر سال 2018 منتشر شده بود که با سانسور کردن و ازبین بردن کامل خشونت همراه بود.

اقای «لیچ» تایید نکرد که به عنوان کارگردان فیلم بعدی ددپول باز می‌گردد اما در مصاحبه‌ایی که با بخش سینمایی یاهو داشت برای بازگشت خود به فیلم ابراز امیدواری کرد. آخرین فیلم او  «سریع و خشن: هابز و شاو» است که توانست فروش بزرگی را در باکس آفیس داشته باشد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.