Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که درباره فصل سوم سریال Westworld می‌دانیم

0

وقتی صحبت از داستانی راز‌آلود و غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، سریال‌های مدرن کمی هستند که این کار را انجام می‌دهند که Westworld یکی از آن‌هاست. این سریال بازسازی عنوانی کلاسیک در سال 1973 است که توسط مایکل کریچتون خالق پارک ژوراسیک نوشته و کارگردانی شده است. در حالی که ریشه‌های داستان پابرجاست،‌ سازندگان آن یعنی جاناتان نولان و لیزا جوی مسیر دیگری به آن داده‌اند.

داستان سریال در پارکی با تم غرب وحشی با حضور ربات‌هایی که دچار اخلال می‌شوند روایت می‌شود و همین موضوع باعث شده تا نولان و جوی راه‌های مختلفی برای بیان کردن این داستان داشته باشند از موضوعاتی مانند خود‌مختاری و وجدان گرفته تا تعادل بین قدرت و اعتماد در میان یک تجارت بزرگ و یک جامعه گسترده. حضور برنده جایزه اسکار آنتونی هاپکینز و اد هریس به علاوه ستارگانی همچون ایوان ریچل وود، تاندی نیوتون، جفری رایت، تسا تامسون و جیمز مارسدن باعث شده تا هر قسمت از فصل اول این سریال پر هیجان و خاطره‌انگیز باشد.

فصل دوم در سال 2018 پخش شد و داستان را به جاهایی عجیب‌تر و البته غیر‌منتظره‌ای سوق داد. اما فصل اول سوالات بی‌پاسخ زیادی ایجاد کرد و فصل دوم با پاسخ به آن‌ها راه را برای فصل سوم با فرار دلورس از پارک و وارد شدن به دنیای واقعی باز کرد. فصل سوم Westworld بالاخره در سال 2020 پخش می‌شود. غیرمنتظره نیست که برخی از جزئیات این فصل از پیش مشخص شده باشد. تریلری که در کامیک‌کان سن‌دیه‌گو پخش شد اطلاعات زیادی را فاش نکرد البته نولان و جوی به ما کمی سرنخ درباره‌ی مسیر سریال دادند. در حالی که در انتظار برای پخش فصل سه هستیم این تمام چیزهایی اسن که می‌دانیم.

Westworld

چه کسانی بازمیگردند؟

برخی از بازیگران کلیدی دو فصل گذشته در فصل سه نیز حضور دارند. ما می‌دانیم که ایوان ریچل وود (دلورس)، تاندی نیوتون، جفری رایت و تسا تامسون قرار است که برگردند و تریلر نیز اد هریس را نشان داد که به عنوان مردی سیاه پوش حضور دارد. البته Westworld همیشه برای ما غافلگیری دارد برای مثال بازگشت آنتونی هاپکینز در فصل دوم چیزی بود که کسی انتظارش را نداشت.

Westworld

بازیگران جدید

تغییرات قابل توجهی برای فصل سه در راه است و بزرگترین آن حضور آرون پال که با نقش جسی پینکمن در سریال Breaking Bad او را می‌شناسیم. او نقش کیلب را بازی می‌کند که در لس‌آنجلس کارگر ساختمانی است و گفته می‌شود گذشته پیچیده‌ای دارد. دومین نام بزرگی که شنیده شد وینست کاسل بازیگر فرانسوی است که هنوز نقشش مشخص نشده اما در تریلر حضوری کوتاهی داشت. دیگر تغییر قابل توجه حضور بازیگر و رپر Kid Cudi است او پیشتر نیز در فیلم Need for Speed در کنار آرون پال حضور داشته است.

Westworld

دنیاهای جدید

از دیگر موضوعات هیجان‌انگیز درباره‌ی این سریال،‌ سیر در دنیاهای متفاوت است. در حالی که در فصل اول فقط شاهد غرب وحشی بودیم، فصل دوم ما را به دنیای شوگان‌ها برد که شاهد یک ژانر اکشن-سامورایی بودیم. اگر چه به نظر می‌رسد دنیای فصل سوم در خارج از پارک خواهد بود اما ما در تریلر شاهد صحته‌ای بودیم که به نظر جنگ جهانی دوم است.

Westworld

داستان عمیق‌تر می‌شود

نقطه قوت (حتی شاید نقطه ضعف) Westworld داستان پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی آن است. در نتیجه نولان و جوی به ندرت چیز از داستان را برای ما مشخص می‌کنند حتی اگر فکر می‌کنید آن‌های این کار را انجام دادند بدانید که شما را به سخره گرفته‌اند. اما با توجه به تریلر پخش شده چند چیز هست که می‌دانیم. جوی فصل سوم را یک تغییر رادیکال و بزرگ می‌داند که در یک شهر در آینده روایت می‌شود. در آنجا دلورس با کیلب ملاقات می‌کند. مایو در عین حال در جنگ جهانی سر در می‌آورد.

Westworld

چه زمانی می‌توانیم فصل سه را تماشا کنیم؟

ما تاریخ دقیقی از شبکه HBO دریافت نکردیم اما آن‌ها تایید کرده‌اند که سال 2020 پخش خواهد شد. به علاوه اینکه رییس این شبکه تایید کرده که در نیمه اول سال اتفاق خواهد افناد.

Westworld

آیا فصل چهارمی در کار خواهد بود؟

در حالی که فصل‌های دیگری برای این سریال هنوز تایید نشده است، شبکه HBO کار کردن با نولان و جوی را در دسنور کار خود قرار داده و شایغاتی درباره ساخت فصل چهارم و پنچم نیز شنیده می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.