Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد «درباره» این هفته با موضوع دنیای سینمایی مارول برگزار می‌شود

0

در ادامه رویدادهای مشترک گیم‌نیوز و پاسیو، این هفته با هم در کافه پاسیو (اصفهان) به گفتگو در رویداد «درباره» با موضوع دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) خواهیم نشست. این رویداد روز جمعه (25 مرداد) از ساعت هفت عصر (19:00) آغاز می‌شود و منتظریم تا با حضور گرم شما در جمعی صمیمی به انتقال تجربه و برداشت از فیلم‌های سینمایی ساخته شده در استودیوی مارول بنشینیم.

آخر هفته‌ی گذشته در کافه پاسیو با هم به بحث و تبادل نظر درباره سریال پاتریک ملروز پرداختیم. در این جلسات بیشتر تمرکزمان بر روی دست یافتن به درکی عمیق‌تر از آثار هنری و سرگرمی با استفاده از نقطه نظرات مختلف است و همه‌ی شما به شرکت در این رویداد دعوت هستید.

در حالی که با اکران و انتشار نسخه‌ی نمایش خانگی فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های آن به نقطه‌ی عطف مهمی رسیدند، لازم است درباره این دنیا و ساخته‌های سینمایی آن به گفتگو بپردازیم.

بسیاری از طرفداران ایده‌ی سینمایی کتاب‌های کمیک و فیلم‌های ابرقهرمانی همواره طرفدار دنیای سینمایی مارول بوده‌اند اما از طرف دیگر سینما دوستان معتقدند این فیلم‌ها چندان با کیفیت نیستند و اساسا به هنر سینما ضرر می‌زنند چون به طور خاص برای کسب درامد و فروش بیشتر ساخته می‌شوند. درباره‌ی این هفته را با امید به این‌که بحثی سازنده بین این دو گروه در بگیرد برگزار می‌کنیم و شما نیز به حضور در این بحث چالش‌برانگیز دعوتید.

گیم‌نیوز و پاسیو با همکاری یکدیگر قصد دارند تا رویدادهای مشابه را برای موضوعات مختلف دیگر برگزار کنند و در هفته‌های آینده نیز پیرامون موضوعات دیگر رویدادهایی را برگزار خواهیم کرد که حضور شما قطعا می‌تواند مفید و دلگرم‌کننده باشد. برای حضور در این رویداد ثبت نام الزامی نیست، اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر حضور خود را از طریق ایوند در این رویداد به ما اعلام کنید.

دنیای سینمایی مارول و مخصوصا فیلم Avengers: Endgame می‌تواند موضوع خوبی برای چند ساعت بحث و گفتگوی صمیمی در یک فضای آرام و دوستانه باشد. برای شرکت در این رویداد کافی است از ساعت 7 عصر در کافه پاسیو، واقع در خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی حضور داشته باشید. منتظرتان هستیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.