Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ببینید: اولین تصویر از فصل ۱۰ سریال مردگان متحرک منتشر شد

0

تا آغاز فصل دهم سریال مردگان متحرک کمتر از دو ماه باقی‌مانده است. این زامبی درام شبکه AMC دیگر مانند گذشته نمرات بالا و رکورد شکنی دریافت نمی‌کند اما همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است. اولین تصاویر از فصل دهم این سریال منتشر شده است.

این تصاویر اکثر شخصیت‌هایی که از اتفاقات هولناک آخر فصل نهم نجات پیدا کرده‌اند را نشان می‌دهد. میشون (دانای گوریرا)، دریل (نورمان ریدوس)، نیگان (جفری دین مورگان) کارول (ملیسا مک‌براید)، گابریل (سث گیلیام)، آرون (راس مارکواند) و ازیکیل (خاری پیتون) در تصاویر دیده می‌شوند و البته زامبی‌ها نیز حضور دارند. شما می‌توانید تصاویر را در زیر مشاهده کنید:

فصل دهم مردگان متحرک ادامه نبرد بین بازماندگان و نجواگران است که ماسک‌هایی از صورت زامبی‌های می‌پوشند. این فصل در 6 اکتبر از شبکه AMC پخش خواهد شد. این شبکه در خلاصه داستان این فصل بیان کرده که:

نجواگران تهدیدی هستند که آن‌ها قبلا با آن روبه‌رو نشده‌اند. این خطر همراه‌ خود گله‌ای بزرگ از زامبی‌ها را دارد و به نظر می‌رسد این نبرد نابرابر همراه با پیروزی نیست. سوال اینکه چه باید کرد و ترس از نبرد به جامعه القا شده و باعث ایجاد ترس و وحشت و همچنین پروپاگاندا در این جامعه کوچک شده است.

فصل دهم همچنین آخرین حضور میشون در این سریال است. وی پس هشت فصل این سریال را ترک می‌کند. این خبر در ماه فبریه منتشر شد. دانای گوریرا سومین بازیگر مطرحی است که از این مجموعه خداحافظی می‌کند قبل از او لارن کوهن (مگی) و آندرو لینکلن (ریک) از این مجموعه جدا شده بودند.

در حالی که لینکلن سریال اصلی را ترک کرده، قرار است در فیلم‌های این مجموعه بار دیگر بازگردد و اولین تیزر از این فیلم‌ در کامیک‌‌کان سن‌دیه‌گو به نمایش درآمد. همچنین اسپین‌آف جدیدی از مردگان متحرک در سال 2020 منتشر خواهد شد که اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.