Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی Gris برای گوشی‌های آیفون مشخص شد

0

بازی زیبای Gris یکی از بازی‌های پلتفرم نینتیندو سوییچ و کامپیوتر شخصی (همچنین یکی از ۱۰ بازی برتر ۲۰۱۸ به انتخاب سردبیر گیم‌نیوز) که در اواخر سال پیش منتشر شد، اکنون دارد به موبایل می‌آید. بر اساس اعلام سازندگان این بازی تاریخ انتشار Gris برای گوشی‌های آیفون مشخص شده و زودتر از آن‌چه انتظار می‌رود خواهد بود.

درون بازی شما در نقش دختری هستید که در حال جست و جو در دنیایی استعاری است. بازی هنگام عرضه روی سوییچ و کامپییوتر شخصی موفقیت های زیادی در فروش کسب کرد. این بازی یکی از بهترین بازی های کوتاه در سبک سکوبازی به همراه طراحی های هنری چشم‌نواز در دهه‌ی گذشته است، همچنین پازل های آن مبتکرانه و سرگرم کننده هستند. طرح داستانی بازی که خود را به مرور در بخش ماجراجویی نشان می‌دهد بسیار جذاب است و این در حالی است که درون بازی دیالوگ وجود ندارد.

بازی از نظر بصری شگفت انگیز است به طوری که توانست نامزد دو بخش در جشنواره‌ی «دایس»( DICE) شود.

این عنوان در فروشگاه اپ استور برای پیش‌فروش قرار گرفته است و تاریخ عرضه‌ی آن ۲۲ آگوست درج شده، همچنین قیمت آن ۴.۹۹ دلار است ( اینکه کنترل چگونه برروی صفحه‌ی لمسی کار می‌کند هنوز برای ما یک راز است). حجم آن ۲.۹ گیگ ذکر شده و می‌توانید آن را روی IOS 10.0 و بالاتر اجرا کنید.

بعد از منتشر شدن بازی «جورنی» (Journey) بر روی موبایل بنظر می‌رسد ماه خوبی را برای بازی های مستقل موبایل پیش ‌رو داریم. اگر شما نتواسته‌اید بازی را هنگام عرضه بازی کنید حتما نسخه‌ی موبایل آن را تجربه کنید.

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.