Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی بعدی Need For Speed پنج‌شنبه همین هفته معرفی می‌شود

0

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت الکترونیک آرتس، اواخر هفته جاری منتظر رونمایی از بازی بعدی Need For Speed باشید.

مدتی است که شرکت الکترونیک آرتس رسما از در ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های اتومبیل‌رانی Need For Speed خبر داده است. گرچه این بازی جدید در رویداد E3 2019 غایب بود اما با این حال تیم سازنده تصمیم گرفته است تا در یک مراسم ویژه از آن رونمایی کند.

صفحه رسمی سری Need For Speed در وب‌‌سایت الکترونیک آرتس با قرار دادن تایمری از معرفی نسخه جدید Need For Speed در پنجشنبه همین هفته خبر داده است. این بازی بیست و ششمین بازی از این سری در طول 25 سال گذشته خواهد بود.

در طول چند سال گذشته سری بازی‌های Need For Speed با مشکلات بسیاری رو به رو بوده‌اند و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سری بازی‌های اتومبیل‌رانی نتوانسته‌اند تا انتظارات بازی‌بازان و منتقدان را برآورده کنند. حال باید دید که بالاخره بازی بعدی Need For Speed می‌تواند این طلسم را بشکند و این سری را به جایگاه واقعی خود برساند یا خیر.

بنابر اطلاعات غیر رسمی و تایید نشده، این بازی Need for Speed: Heat نام دارد. با این حال تنها دو روز دیگر برای پی بردن به درستی و یا نادرستی این شایعه زمان باقی مانده است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.