Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت به استودیوهای خود اجازه‌ی ساخت بازی‌های غیرانحصاری را می‌دهد

0

مت بوتی (Matt Booty)، رئیس بخش استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت مایل است تا با توجه به بررسی ظرفیت و ویزگی‌های هر بازی ساخته شده توسط استودیوهای فرست پارتی، امکان عرضه آن‌ها روی پلتفرم‌های رقیب را فراهم کند.

وب‌سایت گیم اینفورمر در مصاحبه‌ای با مت بوتی از او در مورد آزادی عمل استودیوی‌های خریداری شده و احتمال عرضه بازی‌‌های ساخته شده توسط استودیوهای فرست پارتی روی دیگر پلتفرم‌ها پرسید؛ بنابر گفته‌ی مت بوتی، شرکت مایکروسافت با بررسی ظرفیت هر بازی و همچنین میزان بازخورد احتمالی روی دیگر کنسول‌ها، به استودیوهای فرست پارتی اجازه ساخت بازی‌های غیرانحصاری را می‌دهد.

بله، من فکر می‌کنم که ما این اجازه را می‌دهیم. من فکر می‌کنم که این سوال به دو سوال دیگر هم منتهی می‌شود؛ آیا بازی مورد نظر باید روی نینتندو سوییچ عرضه شود یا پلی‌استیشن؟ و اینکه آیا عرضه این فرانچایز روی دیگر پلتفرم‌ها منطقی است یا خیر.

بنابر گفته‌ی بوتی، با توجه به استقبال بازی‌بازان از برخی بازی‌ها نظیر ماینکرفت، عرضه آن‌ها روی دیگر پلتفرم‌ها منطقی است اما از طرفی برخی از سری بازی‌ها نظیر Forza و Halo نامشان با نام ایکس‌باکس گره خورده و بنابراین امکان عرضه آن‌ها روی دیگر پلتفرم‌ها وچود ندارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.