Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی بازی‌های کوانتیک دریم از این پس چندپلتفرمی خواهند بود

0

استودیوی کوانتیک دریم که به واسطه ساخت بازی‌هایی نظیر Heavy Rain و Detroit: Become Human شناخته می‌شود، چندی پیش از قطع همکاری خود با سونی خبر داد و اعلام کرد که از این پس همه‌ی بازی‌های کوانتیک دریم روی چند پلتفرم عرضه می‌شوند.

دیوید کیج، رئیس استودیوی کوانتیک دریم، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت دوال شاکرز به صحبت در مورد آینده‌ی این استودیوی و برنامه‌های آن پرداخته است. بنابر گفته‌ی کیج، کوانتیک دریم قصد دارد تا از این پس به یک سازنده مولتی‌پلتفرم تبدیل شود و بازی‌های آینده خود را روی تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر کند.

بعد از 12 سال همکاری با سونی ما فکر کردیم که زمان آن فرا رسیده است تا شرایط خود را بهبود ببخشیم. با توجه به این موضوع، تبدیل شدن به یک استودیوی چندپلتفرمی به کوانتیک دریم اجازه می‌دهد تا با بازی‌بازان بیشتری در ارتباط باشد.

با تبدیل شدن کوانتیک دریم به یک استودیوی مولتی‌پلتفرم، دیوید کیج قصد دارد تا نیروهای جدیدی را به خدمت بگیرد. البته این تمام ماجرا نیست و استودیو در اولین قدم دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کرده است. همچنین بازی Detroit: Become Human اواخر سال جاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کابران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. پیشتر این سه بازی در انحصار کنسول شرکت سونی بودند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.