Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دنباله‌ی لایو-اکشن فیلم علاءالدین ساخته می‌شود

0

لایو اکشن جدید علاءالدین موفقیت بسیار بزرگی را برای دیزنی رقم زد به طوری که توانست در باکس آفیس بیش از یک میلیارد دلار بفروشد و در حال حاضر در مقام پنجمین فیلم پرفروش سال است. حال به‌نظر می‌رسد قرار است دنباله‌ی این لایو اکشن ساخته شود و اکنون در مرحله‌ی برنامه‌ریزی است.

اقای «دن لین» (Dan Lin)، تهیه کننده‌ی لایو اکشن، طی مصاحبه‌ایی با سایت «سای فای وایر» (SYFY WIRE)  گفت که استدیو «عاشق این است» که یک دنباله برای فیلم بسازد. همچنین اضافه کرد: «به‌نظر ما کاراکترهای فیلم می‌توانند ماجراجویی بیشتری در بازار داشته باشند.»

البته، انیمیشن اصلی این سری خودش دارای یک ادامه است که با نام «بازگشت جعفر» (The Return of Jafar) شناخته می‌شود و تقریبا یک سال بعد از انیمیشن اصلی منتشر شد. با این حال می‌دانیم که لایو اکشن قرار است از این انیمیشن ۶۹ دقیقه‌ایی بسیار دور باشد.

 درباره‌ی  ادامه‌ی علاءالدین، باید بگویم که قرار نیست یک بازسازی سر راست از چیزی باشد که قبلا وجود داشته است. برای همین داریم دنبال بهترین راه جهت ادامه دادن کاراکترها می‌گردیم.

لایو اکشن علاءالدین تلاش داشت تا به طور  قابل احترامی شبیه به انیمیشن اصلی باشد اما با این حال تفاوت‌های زیادی با آن داشت، به عنوان مثال «ایاگو» (Iago) یا همان طوطی مشهور خودمان در لایو اکشن صحبت نمی‌کند. «بازگشت جعفر» نسبت به انیمیشن اصلی کمتر شناخته شده است و شاید شانس کمی برای لایو اکشن شدن داشته باشد و احتمالا آن را به عنوان دنباله‌ی لایو اکشن علاءالدین نخواهیم دید.

اقای لین همچنین اعلام کرد که باور دارد دو ستاره‌ی اصلی فیلم یعنی «ویل اسمیت» (Will Smith) و « گای ریچی» (Guy Richie)  قرار است برای دنباله‌ی فیلم برگردند:‌ «آن‌ها حتی قبل از موفقیت بزرگمان در باکس‌آفیس گفته بودند که بازی در این فیلم [لایو اکشن علاءالدین] یکی از بهترین تجربه‌های آن‌ها در زمینه‌ی فیلمسازی بوده است».

شما درباره‌ی لایو اکشن اصلی چه فکری می‌کنید؟  نظر خود را در گیم‌نیوز با ما درمیان بگذارید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.