Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رابرت دنیرو در درامی بر اساس داستان‌های واقعی نقش پدر شیا لابوف را بازی می‌کند!

0

رابرت دنیرو و شیا لابوف، بازیگران مطرح هالیوود، در درامی سینمایی با نام After Exile در نقش پدر و پسر به هنر نمایی می‌پردازند. برای مطالعه جزئیات خبر در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

جاشوا مایکل استرن که کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Jobs و Swing Vote را در کارنامه خود دارد، وظیفه‌ی ساخت After Exile که فیلم نامه آن توسط آنتونی ترون و مایکل توو نوشته شده است را برعهده دارد.

داستان درام جنایی After Exile از جایی شروع می‌شود که مایک دلینی (با بازی لابوف) پس از هشت سال به جرم قتل غیرعمد از زندان آزاد می‌شود. حال پس از آزادی مایک، این شخصیت قصد دارد تا دوباره با پدر الکی خود به نام تد ( با بازی دنیرو) ارتباط برقرار کند.

با دیدار دوباره پدر و پسر، این دو سعی دارند تا برادر کوچک‌تر مایک (هنوز بازیگر این نقش مشخص نشده است) را که به نظر می‌رسد به مانند پدر و برادر خود در حال تبدیل شدن به یک خلافکار و مواد فروش است را نجات دهند. داستان فیلم بر اساس یک حادثه واقعی است.

رابرت دنیرو در سال 2019 در یک نقش بزرگ در فیلم مارتین اسکورسیزی با نام مرد ایرلندی به هنرنمایی پرداخته است. در این حین لابوف به خاطر نویسندگی و بازی در فیلم Honey Boy تحسین منتقدین را برانگیخته است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.